اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در گلستان:

شهید مطهری تاثیر عمیقی در بیداری اسلامی داشته است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: شهید مطهری تاثیر عمیقی در بیداری اسلامی داشته است.

شهید مطهری تاثیر عمیقی در بیداری اسلامی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی در نخستین مراسم اعطای مجوز تدریس مدرسان مدارس علوم دینی اهل سنت گلستان در گرگان اظهار داشت: اساتیدی که در مدارس علوم دینی در راستای خدمت به اسلام و دوری از فرقه‎گرایی اهتمام ویژه‎ای می‎ورزند، باید شناسایی و تشویق شوند.

وی ادامه داد: اساتیدی که واقعا دلسوز به اسلام و مردم بوده و به معنای واقعی کلمه در راه دین مبین اسلام جان خود را فدا کنند، وارثان واقعی انبیای الهی محسوب می‎شوند.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ویژگی‎های خاصی که در وجود شهید مطهری قرار داشت گفت: وی از جمله شخصیت‎هایی بود که وجود مبارکش تاثیر عمیقی در حرکت و بیداری جوامع اسلامی گذاشته است.

وی ادامه داد: مطهری با اندیشه و ایمان بالای خود الگو و نمونه‎ای از شخصیت‎های برجسته برای همه مذاهب اسلامی به شمار می‎روند.

نورمفیدی اساس تمام نوشته‎های مطهری را نیاز جامعه اسلامی دانست و گفت: تمامی سخنان وی حول محور دفاع از اسلام بوده و معرفت و ارزش‎های اسلامی را برای نجات امت اسلامی لازم دانسته است.

وی افزود: بهترین دفاع قرآنی، منطقی از "حجاب اسلامی" را شهید مطهری در یکی از مجلات عصر خویش در برابر نقطه نظرات عده‎ای غرب‌زده به رشته تحریر درآورد.

امام جمعه شهرستان گرگان از علما و روحانیون خواست تا با ورود به قلوب مردم عقاید و افکار صحیح اسلامی را ترویج کنند، چرا که در غیر این صورت در آخرت نزد پیامبر اکرم (ص)شرمنده خواهند شد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول