اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سلماس:

48 معلم در سلماس برگزیده شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش سلماس از انتخاب 48 نفر به عنوان معلم نمونه در این شهرستان خبر داد.

48 معلم در سلماس برگزیده شدند

سید الهوردی قریشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: 48 نفر به عنوان معلم نمونه شهرستان و دو نفر به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شده‌اند که طی مراسمی از آن‌ها تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی تکریم شخصیت فرهنگیان را محور تمام برنامه‌های هفته معلم سال جاری دانست و گفت: برگزاری همایش بزرگ فرهنگیان، تشکیل ستادهای گرامیداشت مقام معلم در مدارس با حضور موثر اولیا و مربیان و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان؛ همچنین تجلیل از معلمان نمونه پیشکسوت و ایثارگر بخشی از برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در سلماس را تشکیل می‌دهد.

مدیر آموزش و پرورش سلماس تجلیل از 49 نفر از فرهنگیان که در سال جاری بازنشسته شده‌اند را از دیگر برنامه‌های آموزش پرورش سلماس در هفته معلم عنوان و تصریح کرد: تشکیل نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و برگزاری مراسم سپاس معلم در یکی از مدارس سطح شهر با حضور مسئولان شهری و شورای آموزش و پرورش و اولیا مربیان و دانش‌آموزان از برنامه‌هایی است که در هفته معلم برگزار شد.

این مسئول هفته گرامیداشت مقام معلم را زمان مناسبی برای ادای دین جامعه به زحمات کم‌نظیر خادمان عرصه فرهنگ و اندیشه عنوان کرد و تجلیل از معلمان را تجلیل از مقام علم و دانش دانست.

وی افزود: برپایی نمایشگاه با عنوان چشمه نور و روشنگری شهید مطهری درباره نظام آموزشی و فراخون مقاله با عناوین نقش آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای ایرانی و نقش معلمان در ساختار جامعه اسلامی از برنامه‌هایی است که در هفته معلم در سلماس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول