اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان:

معلمان بزرگترین ذخایر علمی جامعه هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان گفت: معلمان بزرگترین ذخایر علمی و فرهنگی جامعه هستند.

معلمان بزرگترین ذخایر علمی جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، غلامرضا محمدقاسمی پیش از ظهر امروز در دیدار با معلمان و مدیران برگزیده استان اظهار داشت: قدم برداشتن در راستای رفاه حال فرهنگیان و ارج نهادن به زحمات معلمان از وظایف خطیر این اداره کل است.

وی با اشاره به برنامه‌های محوری و اجرایی در هفته بزرگداشت مقام معلم افزود: دیدار جمعی از فرهنگیان استان با مقام معظم رهبری، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، تجلیل از معلمان نمونه استانی و دیدار با خانواده‌های معلمان شاهد و جانباز از جمله برنامه‌هایی است که در هفته گرامیداشت مقام والای معلم در استان اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان از زحمات و تلاش‌های خالصانه همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت استان، تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

* ایجاد بصیرت در دانش‌آموزان مهمترین رسالت معلم است

مدیر آموزش و پرورش زابل پیش از ظهر امروز در همایش چهره‌های برتر علمی و فرهنگی دانش‌آموزان شهرستان زابل در خانه معلم گفت: ایجاد بصیرت و آگاهی به دانش‌آموزان مهمترین رسالت امروز معلمان است.

حسن معزی بیان داشت: دانش‌آموزان در برابر مسائل بحرانی جامعه و در برابر دسیسه و هجمه‌های فرهنگی دشمنان نیاز به تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی دارند.

وی لازمه تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی مناسب را، دریافت شناخت صحیح از خود و محیط عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش زابل با بیان اینکه اگر دانش‌آموزان استعداد و حقوق فردی و توانمندی و وظایف سیاسی و فردی خود را بدانند در واقع به شناخت خود رسیده‌اند اظهار داشت: در شناخت محیط اعم از مردم، حکومت، جریانات و مقررات و قوانین عوامل اصلی هستند که باید دانش‌آموزان برای رسیدن به موفقیت، تک تک آنها را بشناسند تا بتوانند برنامه‌ریزی مطلوب و بدون خطایی را برای موفقیت داشته باشند لذا در آن صورت احساس مفید و موثربودن می‌کنند.

معزی با اشاره به توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان عنوان کرد: گرچه تاثیر خانواده در امر تربیت ثابت شده اما نقش معلمان و مربیان برای دانش‌آموزان در مقابله با ترفندهای دشمنان بسیار تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: محصول آموزش و پرورش در عملکرد دانش‌آموزان تجلی پیدا می‌کند و تمام تلاش آموزش و پرورش ایجاد شرایط مناسب برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است.

در پایان این همایش از 300 دانش‌آموز نخبه علمی، فرهنگی و هنری و 150 معلم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول