اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره کل آموزش و پرورش کردستان

معلمان نمونه کردستان معرفی شدند

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش کردستان در آستانه هفته معلم، اسامی معلمان نمونه کشوری و استانی را اعلام کرد.

معلمان نمونه کردستان معرفی شدند

طیب کشاورز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تعداد معلمان نمونه استان در سال‌جاری 420 نفر است که از این تعداد معلم نمونه استان، شش نفر کشوری، 57 نفر استانی و 357 نفر نیز در سطح شهرستان هستند. وی با بیان اینکه در سال 91 تعداد شش نفر از معلمان استان به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده‌اند، افزود: فرزانه سرانجام از شهرستان سقز، فریبا فرهادپور، مهدیه صفرزاده و ناصر کنعانی از شهرستان بیجار، زیبا مجیدی از ناحیه دو سنندج و ثویبه خالدی از ناحیه یک سنندج معلمان نمونه کشوری استان هستند.

وی همچنین با اشاره به نحوه انتخاب معلمان نمونه، داشتن ایثارگری، مدرک تحصیلی، ارائه پیشنهاد به نظام پیشنهادات، نمره ارزشیابی سالانه و تالیف و ترجمه را از جمله معیارهای انتخاب معلمان نمونه برشمرد.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: تولیدات آموزشی، اختراع و اکتشاف، تقدیر نامه، شرکت در همایش‌های علمی و کنفرانس‌های علمی و تخصصی و فرهنگی، کسب رتبه در مسابقات علمی، فرهنگی و هنری، کسب رتبه در جشنواره تدریس الگوهای روش تدریس برتر، قهرمانی در مسابقات ورزشی، نمونه‌های سال قبل، میزان تسلط به زبان های خارجی، مهارت در فناوری اطلاعات، گذراندن دوره‌های ضمن خدمت، داشتن معارف قرآنی نیز از اهم محورهای انتخاب معلمان نمونه در سال 91 است.

کشاورز تصریح کرد: تعداد معلمان نمونه استان در سال 90  به ترتیب 3 نفر کشوری،  27 نفر استانی و  188 نفر شهرستانی  بود که این آمار در سال  91 به طور چشمگیری افزایش یافته است.

وی از برگزاری آئین‌های ویژه و مراسم تجلیل از معلمان نمونه در سطوح مختلف در سطح واحدهای اداری و آموزشی استان همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد و گفت: از معلمان نمونه کشوری طی مراسم خاصی با حضور مسئولان در تهران تجلیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستانی در سطح شهرستان‌ها و مناطق برگزار و مراسم استانی تجلیل از معلمان نمونه نیز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه جاری با حضور مسئولان استانی، خانواده‌های معزز شهداء و ایثارگران فرهنگی، پیشکسوتان، معلمان نمونه، فرهنگیان و مسئولان آموزش و پرورش و دست‌اندکاران ستاد بزرگداشت مقام معلم در سنندج برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول