اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

حمایت دولت از معلمان در حد شعار نیست

خبرگزاری فارس: استاندار البرز تأکید کرد: طرح‌های حمایتی دولت از فرهنگیان و معلمان کشور در حد شعار باقی نماند و امروز شاهد ارائه خدمات بسیاری به آنها هستیم.

حمایت دولت از معلمان در حد شعار نیست

عیسی فرهادی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین اقشار جامعه معلمان و فرهنگیان هستند به صورتی که سرنوشت و آینده هر جامعه‌ای در دستان آنها قرار دارد.

وی تصریح کرد: معلمان از دل‌سوز‌ترین و مظلوم‌ترین اقشار جامعه ایران هستند که با کم‌ترین امکانات و تنها با روحیه جهادی به پرورش فکر کودکان و نوجوانان و به طور کلی آینده‌سازان ایران اسلامی اقدام می‌کنند.

این مسئول با اشاره به رهنمودهای بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و هم‌چنین رهبری معظم انقلاب در مورد معلمان گفت: اگر بزرگان دینی ما می‌گویند که کار معلمی در حد و اندازه حرکت انبیاء است، نشان دهنده تأثیرگذاری و اهمیت معلمان در حرکت نظام اسلامی است.

* پرورش فکری فرزندان ایران در اولویت کار معلمان قرار گیرد

فرهادی با بیان اینکه در نظام آموزشی ایران، پرورش دانش‌آموزان در کنار آموزش قرار دارد، گفت: پس از انقلاب آموزش و پرورش در کنار و مکمل هستند و هرگز به آموزش بیش‌تر از پرورش فکری دانش‌آموزان توجه نکرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: علت این است که ما برای تداوم راه انقلاب و تحقق اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب نیازمند تربیت متخصصان، دانشمندان و پژوهشگران مسلمان، معتقد و با ایمان هستیم.

* لزوم ارتقای سطح زندگی فرهنگیان و معلمان

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیازهای جامعه فرهنگی کشور تأکید کرد: معلمان ما همواره از مظلوم‌ترین‌ها بوده و هستند و با امکانات محدود و اندکی، عاشقانه و ایثارگرانه فعالیت خود را انجام می‌دهند.

فرهادی اظهار داشت: خوش‌بختانه دولت خدمتگزار ارتقای سطح زندگی معلمان را در اولویت قرار داد که برای تحقق آن طرح‌هایی نیز در کل کشور اجرا شده است.

وی گفت: به طور قطع حمایت از معلمان در این دولت در حد شعار باقی نماند، اگر چه نیازهای جامعه فرهنگی کشور به مراتب بیش‌تر از امکاناتی است که در اختیار آنها قرار داده‌ایم.

فرهادی با تأکید بر اینکه معلمان باید دغدغه زندگی نداشته باشند، گفت: دولت و به تبع آن دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور، به این موضوع توجه داشته و امیدواریم در آینده نزدیک هیچ معلمی دغدغه مالی نداشته باشد.

وی در پایان متذکر شد: تنها در این صورت است که معلمان می‌توانند فرزندان ایران اسلامی را به درستی تربیت کرده و به جامعه افرادی با ایمان و متخصص تحویل دهند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول