اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جدید

تمام معلمان رشته‌های تخصصی خود را تدریس می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال تحصیلی جدید قرار است تمام معلمان در رشته‌های تخصصی خود تدریس کنند تا تاثیرات منفی تدریس غیرتخصصی در مدارس استان برطرف شود.

تمام معلمان رشته‌های تخصصی خود را تدریس می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش کوثر اظهار داشت: در سال‌های گذشته معلمان برای واحدهای درسی غیر مرتبط نیز به کار گرفته می‌شدند اما امسال قصد داریم با برنامه‌ریزی‌های لازم همه معلمان را در رشته‌ها و جایگاه‌های مشخص خود ساماندهی کنیم.

وی با بیان اینکه معلمان باید خودشان نیز از تدریس در رشته‌های تخصصی خود استقبال کنند، افزود: این نوع تدریس در واقع زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا دانش‌آموزان نیز در ارتباط مستقیم با معلمان آموزش‌های عمقی را داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: 180 میلیارد ریال از اعتبارات منابع ملی برای توسعه آموزش و پرورش استان در بخش‌های ارتقای شاخص‌های آموزشی، پرورشی و تجهیزاتی هزینه شده است.

محمودزاده در ادامه از رشد 75 درصدی منابع ملی و 33 درصدی اعتبارات استانی تخصیص یافته به آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: 95 درصد معلمان در مدارس در سال تحصیلی جدید در رشته‌های تخصصی خود تدریس می‌کنند تا تاثیرات منفی تدریس غیر تخصصی برطرف شود.

این مسئول بیان داشت: در بحث ساماندهی نیروی انسانی موضوع اقامت معلمان در مناطق خود را با هدف تدریس شایسته در دستور کار قرار دادیم تا معلمان با کمترین دغدغه در کنار خانواده‌های خود بتوانند امر تدریس و کیفیت‌بخشی به نظام آموزش و پرورش را انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه هیچ خدمتی برای همکاران فرهنگی تعطیل‌بردار نیست و محدودیتی ندارد، یکی از راه‌های تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را ایجاد انگیزه در فرهنگیان ذکر کرد.

وی یادآور شد: تا کنون 41 هزار فرهنگی شاغل در استان زیرپوشش بیمه طلایی قرار گرفته‌اند.

محمودزاده بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همانند سال‌های گذشته، امسال هم برای روان‌سازی و بهبود ارائه خدمات به فرهنگیان استان تلاش می‌شود.

فرماندار کوثر نیز در این بازدید از در حال اجرا بودن 10 پروژه نوسازی مدارس در این شهرستان خبر داد.

سید سعدالله رئیس‌ساداتی بیان داشت: امسال استخر سرپوشیده این شهرستان با 20 میلیارد ریال اعتبار ملی احداث می‌شود.

وی با اشاره به هوشمند سازی 20 مدرسه این شهرستان بر لزوم تکمیل مدارس در حال ساخت شهر گیوی تاکید کرد.

رئیس‌ساداتی از تکمیل و بهره‌برداری از مدرسه راهنمایی شریعتی گیوی در سال جاری خبر داد و گفت: این مدرسه در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون برای احداث آن 4 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول