اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

معلمان تأثیرگذارترین قشر جامعه هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه معلمان تأثیرگذارترین قشر جامعه هستند گفت: باید مسئولان به مشکلات معلمان توجه بیشتری کرده و نیازهای آنها را برطرف کنند.

معلمان تأثیرگذارترین قشر جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، جمعی از معلمان منتخب استان قزوین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند.

در این دیدار آیت‌الله هادی باریک‌بین استاد شهید مرتضی مطهری را یکی از شخصیت‌های برجسته حوزه و دانشگاه دانست و اظهار کرد: این استاد شهید یکی از روحانیون ممتازی بود که توانست کتاب‌های متعددی در زمینه‌های مختلف به نگارش درآورد به طوری که امروز نیز این کتاب‌ها مورد استقبال مردم و به خصوص دانشجویان و روحانیون قرار می‌گیرد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: شهید مرتضی مطهری با تفکر و تدبر در برخی از مباحث توانست جلوی برخی از انحرافاتی که ضربه به دین می‌زند را بگیرد و به یقین، دشمنان اسلام نتوانستند حضور ایشان را تحمل کرده و این شخصیت برجسته را به شهادت رساندند.

باریک‌بین با توجه به جمله امام راحل در رابطه با شهید مطهری عنوان کرد: این روحانی فاضل و اندیشمند چنان محبوب مردم، دانشجویان، روحانیون و حوزویان قرار گرفته بود که حتی مورد توجه امام خمینی (ره) نیز بود و همه دیدند و شنیدند که بعد از شهادت ایشان، امام خمینی (ره) فرمودند که شهید مطهری حاصل عمر من بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به روز معلم اشاره و خاطر نشان کرد: معلمان ما امانت‌دار فرزندان خانواده‌ها هستند و باید علاوه بر تعظیم به آنها، تربیت صحیح همراه با اخلاق اسلامی را در نیز به آنها آموزش دهند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: معلمان باید علاوه بر آموزش دروس به دانش‌آموزان قرآن را در کلاس‌ها به این فرزندان جامعه اسلامی آموزش دهند تا دانش‌آموزان بتوانند از برکات برجسته این کتاب آسمانی در زندگی و تحصیل استفاده کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه معلمان تأثیرگذارترین قشر در جامعه هستند یادآور شد: امروز در دانشگاه‌ها و مدارس ما معلمانی هستند که در واقع زحمتکش‌ترین قشر در جامعه هستند و مسئولان آموزش و پرورش باید به این قشر توجه جدی‌تری کرده و بتوانند بخشی از مشکلات و نیازهای آنها را برطرف کنند.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول