اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

تولید ملی با فرهنگ‌سازی استفاده از کالاهای داخلی محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان گفت: شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با فرهنگ‌سازی استفاده از کالاها و تولیدات داخلی محقق می‌شود.

تولید ملی با فرهنگ‌سازی استفاده از کالاهای داخلی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: وجود حضرت فاطمه(س) در بین اهل بیت(ع) محور است.

وی با بیان اینکه حلقه اتصال ائمه معصومین(ع) حضرت فاطمه زهرا(س) است، تصریح کرد: پیوند امامت و ولایت در دین مبین اسلام با محوریت این بزرگوار است.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: امام صادق(ع) می‌فرمایند "حضرت فاطمه (س) سرور زنان عالم از ابتدای خلقت تا پایان هستی است" پس جای دارد که افراد جامعه اسلامی به ویژه زنان از سیره و منش این بزرگوار الگوبرداری کنند.

خزاعی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) پاسخگویی به مردم را برای خود دارای اجر و پاداشی زیاد می‌داند، افزود: از امام کاظم(ع) روایت شده که خداوند بندگانی را بر روی زمین قرار داده و آنها مستمر برای مردم تلاش می‌کنند و در روز قیامت جواز امنیت دارند.

وی خدمتگزاری و منشأ اثر بودن در نظام جمهوری اسلامی را یک موهبت الهی و دارای اجری بالا عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) با آن شخصیت بزرگ خویش خود را خدمتگزار مردم خطاب می‌کرد.

امام جمعه نهبندان اظهار داشت: مدیران، مسئولان، کارگزاران و دولت‌مردان این نظام باید تلاش و خدمت برای مردم را افتخار خود بدانند و سعی کنند تا شعار سال جاری در پایان سال محقق شود.

خزاعی تصریح کرد: مقام معظم رهبری هر سال را با یک عنوان نامگذاری می‌کنند که در نهایت برکات فراوانی را برای مردم و نظام اسلامی دارد و امسال را نیز سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری فرمودند که در حقیقت افق و نقشه راه را برای مردم به ویژه مسئولان روشن و ترسیم کردند.

وی وحدت و همدلی قوای نظام، انسجام و وفاق مسئولان، اتحاد افراد تاثیرگذار جامعه و عزم ملی را از الزامات تحقق شعار سال جاری دانست و ادامه داد: خرد جمعی و اتحاد در تمامی زمینه‌های در پیشبرد اهداف عالیه نظام و تحقق فرمایشات معظم‌له بسیار موثر و مفید است.

امام جمعه نهبندان یادآور شد: تمامی مسئولان از فرصت‌ها و منابع امکاناتی که در اختیارشان است باید درست و به جا در تحقق شعار سال جاری استفاده کنند و در این شهرستان معادن و فرصت‌های زیادی در زمینه‌های کشاورزی وجود دارد که باید از آنها برای تولید بیشتر و اشتغالزایی نهایت بهره را ببریم.

خزاعی افزود: شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با فرهنگ‌سازی استفاده از کالاها و تولیدات داخلی محقق می‌شود.

وی اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری باید استفاده از تولیدات داخلی و بومی را یک فرهنگ و فریضه کنیم و از تولیدات داخلی که مشابه خارجی دارند باید سعی کنیم تولیدات و محصولات داخلی را به کار ببریم تا تولید ملی افزایش و توان اقتصادی داخلی افزایش یابد.

امام جمعه نهبندان گفت: با استفاده از تولیدات و محصولات داخلی در حقیقت از واردات کالاهای مشابه خارجی جلوگیری به عمل می‌آید و از طرفی این مهم تشویق و ترغیب را برای تولیدکنندگان داخلی به دنبال دارد.

خزاعی اظهار داشت: مسئولان و مردم باید بدانند که تحقق شعار سال جاری با حرف محقق نمی‌شود بلکه باید در میدان عمل آن را به ثمر بنشانیم.

وی در ادامه پروژه مصلای امام علی(ع) نهبندان را یکی از پروژه‌های فرهنگی و مذهبی بزرگ شهرستان عنوان کرد و افزود: از خیران و نیک‌اندیشان شهرستان می‌خواهیم تا در زمینه ساخت این پروژه کمک‌ کنند.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم که اگر امکان دارد در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی مبلغی را فرماندار نهبندان برای ساخت مصلا در نظر بگیرد.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول