اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اقتصادی و دارایی یزد:

بخش‌های مختلف اقتصادی برای تحقق شعار سال تولید ملی تلاش کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: بخش‌هیا مختلف اقتصادی باید برای تحقق شعار سال تولید ملی تلاش کنند.

بخش‌های مختلف اقتصادی برای تحقق شعار سال تولید ملی تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، مرادعلی میر با اشاره به نام‌گذاری سال 91 به نام «سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله صنعت، سرمایه‌گذاری، بانکی و ... باید برای تحقق این شعار تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تحقق سال تولید ملی، موجب شکوفا شدن اقتصاد کشور و قطع کامل وابستگی به کالاهای خارجی می‌شود، افزود: هم‌چنین با توجه به تحریم‌های دشمنان، این امر موجب تقویت بنیه اقتصادی کشور و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

میر خاطرنشان کرد: از آنجا که کشورمان در سال‌های اخیر همواره مورد تحریم دشمنان قرار داشته است، توجه به تولید انواع محصولات و کالاهای ایرانی در داخل کشور راهکار بسیار مناسبی برای مقابله با این تحریم‌هاست.

وی بر تلاش همه‌جانبه برای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال تولید ملی تأکید کرد و گفت: اقتصاددانان، سرمایه‌گذاران و اندیشمندان با باید با برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات اساسی هم‌چنین ارائه راهکارهای مناسب در راستای تولید ملی تلاش کنند.

دبیر ستاد سرمایه‌گذاری استان یزد اضافه کرد: تولیدکنندگان و صنعتگران می‌توانند با تولید کالای با کیفیت به عملیاتی شدن شعار تولید ملی کمک کنند، زیرا تولید کالاهای با کیفیت در بازار رقابت جهانی ضروری است.

میر یادآور شد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب مردم و مسئولان را به استفاده از تولیدات داخلی سفارش کرده‌اند، تولیدکنندگان نیز باید کیفیت محصولات خود را افزایش داده و زمینه تحقق کامل فرمایشات معظم‌له را فراهم آوردند.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد تصریح کرد: از نظر اقتصادی نیز یکی از بهترین راهکارها برای ایجاد اشتغال، مسئله تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول