اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان عنوان کرد

حمایت از تولیدات ملی نیاز به فرهنگ‌سازی عمومی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: حمایت از تولیدات ملی نیاز به فرهنگ‌سازی عمومی دارد که باید با راهکارهای تبلیغی و ترویجی از طریق جلسات مردمی و تریبون‌های نماز جمعه و جماعات این مهم تحقق یابد.

حمایت از تولیدات ملی نیاز به فرهنگ‌سازی عمومی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، عبدالرسول زارع بعد از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان تنگستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت زهرا (س) برترین راهنما و الگو برای دستیابی بانوان به حقوق و جایگاه حقیقی خود در جامعه است.

وی اضافه کرد: ضروری است برگزاری سوگواری ایام فاطمیه با فرهنگ‌سازی و تبلیغ عمومی در جامعه نهادینه شود تا در این ایام شخصیت و رفتار آن حضرت برای مردم بیان شود.

زارع خاطرنشان کرد: شورای فرهنگی عمومی باید با شناسایی نیازهای فرهنگی شهرستان و آسیب‌های اجتماعی در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام‌های موثری را بردارد.

وی بر تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد: حمایت از تولیدات ملی نیاز به فرهنگ‌سازی عمومی دارد که باید با راهکارهای تبلیغی و ترویجی از طریق جلسات مردمی و تریبون‌های نماز جمعه و جماعات این مهم تحقق یابد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در این راستا باید ادارات و نهادهای دولتی در خرید و تهیه ملزومات و وسائل مورد نیاز از تولیدات داخل استفاده کنند.

امام جمعه اهرم نیز ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه (س) الگویی بی‌نظیر برای هر زنی در جامعه بشری است که به دنبال حفظ شأن و کرامت انسانی خود است.

حجت‌الاسلام عیسی راستگو عنوان کرد: فرهنگ‌سازی به عوامل مختلفی وابسته است که لازم است این عوامل شناسایی و بر اساس طرح و برنامه را در جامعه ارائه و اجرا کرد.

وی همچنین اعلام کرد: کارگروه تخصصی و اتاق فکر در شورای فرهنگی عمومی به منظور برسی مسائل و مشکلات فرهنگی شهرستان تشکیل می‌شود.

راستگو خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و اصلاح فرهنگ‌های غلط در کوتاه‌مدت محقق نمی‌شود و در برنامه‌ریزی‌ها باید تداوم و استمرار برنامه‌ها را نیز مدنظر قرار داد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول