اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

احساس مسئولیت عمومی از الزامات سال تولید ملی است

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر گفت: احساس مسئولیت عمومی و عزم ملی از الزامات سال تولید ملی است.

احساس مسئولیت عمومی از الزامات سال تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر اظهار داشت: شعار امسال مقام معظم رهبری بسیار حائز اهمیت است و با توجه به تحریم‌های اقتصادی و هدفدار دشمنان اسلام و انقلاب باید احساس مسئولیت عمومی و عزم ملی که از الزامات شعار سال تولید ملی است را تحقق بخشیم.

این مسئول عنوان کرد: باید فرهنگ‌سازی بیشتری در این باره صورت گیرد و رفتار و کردار همه مردم و مسئولان به سمت حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد.

قمی ادامه داد: باید با ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها و رقابت‌پذیری بین تولیدکنندگان و رشد بیشتر خودباوری به استقلال اقتصادی دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: در بیشتر موارد تولیدات داخلی ما بسیار برتر و با کیفیت‌تر از تولیدات خارجی است و بنابراین باید به محصولات و تولیدات داخلی بیش از پیش اهمیت داد.

فرماندار نوشهر به خدمات‌رسانی نوروزی در نوشهر اشاره کرد و گفت: وضعیت خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در نوشهر از نظر امنیت، هلال‌احمر، شهرداری، بهداشت و سایر خدمات نسبت به سال قبل بسیار مطلوب‌تر انجام شده است.

این مسئول اذعان داشت: وحدت و همدلی در سال تولید ملی باید به شکلی واقعی‌تر و پررنگ‌تر شود تا خدمات‌رسانی بهتری به مردم صورت گیرد.

قمی در پایان توجه بیشتر به تکریم ارباب رجوع را خواستار شد و اذعان داشت: سعه صدر از شاخصه‌های مدیران اسلامی است و مدیران باید تکریم ارباب رجوع را به طور جدی‌تر مورد توجه قرار دهند و به آن جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول