اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی در اردبیل:

تولید ملی ظرفیت بازدارندگی کشور از هجمه‌ها را بالا می‌برد

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی در اردبیل گفت: اتکا به تولید ملی ظرفیت و توان بازدارندگی کشور را از هجمه‌های مختلف دشمنان ستیزه‌جو بالا می‌برد.

تولید ملی ظرفیت بازدارندگی کشور از هجمه‌ها را بالا می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد صبح امروز در جلسه جبهه ایستادگی در اردبیل اظهار داشت: امروز توانمندی در حوزه اقتصادی و رسیدن به استقلال و خودکفایی واقعی با حیثیت جمهوری اسلامی ایران و آبروی ملت گره خورده و همه در سال مزین به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید ظرفیت را در این بخش بالا ببریم.

وی با بیان اینکه در این عرصه تنها با اتکا به نیروهای توانمند داخلی می‌توان به اهداف مورد نظر دست یافت، افزود: بزرگترین و عظیم‌ترین حرکتی که امروز در کشو به آن نیاز داریم خودباوری در عرصه‌های مختلف به ویژه علم، صنعت و اقتصاد است که این خود می‌تواند بسیاری از ظرفیت‌های بالقوه ما را به بالفعل تبدیل کند.

افضلی‌فرد بیان کرد: در تحقق خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری در حوزه تولید ملی کار و سرمایه‌گذاری در این استان ظرفیت‌های خوبی در حوزه کشاورزی وجود دارد به طوری که این استان با داشتن توانمندی‌های بی‌نظیر از قطب‌های این بخش به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: استان اردبیل در تولید 100 درصد چغندر بذری، بذر سورگوم و 90 درصد ذرت بذری و همچنین کسب رتبه‌های ممتاز در تولید گندم، سیب‌زمینی و محصولات متنوع دانه‌های روغنی از توانمندی بالایی برخوردار است که اگر برنامه‌ریزی درست انجام شود ضعف‌ها و نارسایی‌ها از بین رفته و توانمندی‌ها تقویت می‌شود.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی در اردبیل با اشاره به ضعف مدیریت در فراهم نکردن بستر‌های اشتغال جدید در بخش کشاورزی گفت: مطابق ابلاغیه استاندار می‌بایست 17 هزار فرصت شغلی در بخش کشاورزی ایجاد شود اما در بخش پرداخت با توجه به ضوابط دست و پاگیر و مجریان ضعیف حتی تحقق چند درصدی این فرصت شغلی با تنگناها و مشکلات زیادی مواجه شده است.

وی ابراز داشت: در همین چهارچوب یک نماینده فعال می‌تواند تبعیض‌ها و برخی رفتارهای ناروا را به فرصت تکاپو و ایجاد زمینه‌های خوب کار و تولید تبدیل کند تا عرصه برای بروز توانمندی جوانان آماده به کار و فعالیت فراهم شود.

افضلی‌فرد نزدیکی ایام انتخابات مرحله دوم را یادآور شد و افزود: حضور مردم در مرحله دوم انتخابات حضوری سرنوشت‌ساز خواهد بود چرا که منتخب مردم با پشتوانه رای بالا می‌توانند با صلابت و قدرتمندی بیشتر در صحنه حاضر باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست نماینده مردم اردبیل، نیر نمین و سرعین در مجلس نیز با بیان اینکه بسیاری از واحدهای صنعتی و کارخانه‌های موجود استان اردبیل وضعیت رو به انحلال و تعطیلی گذاشته‌اند، خواستار تخصیص اعتبارات لازم سرمایه در گردش، استمهال بدهی آنها و همچنین رونق تولید در سایه سایر مشوق‌ها شد.

سید کاظم موسوی تصریح کرد: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده با وزیر راه و شهرسازی در سفر اخیر برای بازدید از راه آهن اردبیل 144 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافت، ولی همچنان معتقدیم استان اردبیل استان کمتر توسعه یافته‌ای است که باید طعم خدمت بی‌منت را از نوکران خود بیشتر بچشد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول