اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر الوند:

تولید ملی بسیج همه اقشار را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر الوند گفت: باید تمام اقشار در سال تولید ملی برای ایجاد اشتغال جوانان و جذب سرمایه سرمایه‌گذاران ایرانی از حداکثر توان خود استفاده کنند که تولید ملی بسیج همه اقشار را می‌طلبد.

تولید ملی بسیج همه اقشار را می‌طلبد

حجت‌الاسلام علی عادل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) پیرامون سلامتی جوانان اظهار کرد: توجه داشتن به آخرت به همراه بهره‌مندی از دنیا همانطور است که در قنوت‌ نمازهایمان می‌خوانیم.

وی افزود: مسئله دیگری که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت مسئله احسان به دیگران و دوری از فساد است.

امام جمعه شهر الوند یادآور شد: باید تمام اقشار در سال تولید ملی برای ایجاد اشتغال جوانان و جذب سرمایه‌ سرمایه‌گذاران ایرانی از حداکثر توان خود استفاده کنند که تولید ملی بسیج همه اقشار را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه دارایی ثروتمندان برای خداوند است، تصریح کرد: باید چه سرمایه شخص ایرانی در داخل و چه سرمایه او در خارج از ایران برای تولید به کار گرفته شود تا شعار امسال مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی محقق شود.

امام جمعه شهر الوند با اشاره به نام گذاری شعار امسال از طرف مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: نباید با نوشتن این شعار بر روی پلاکاردها و نصب آن در معابر و ادارات اکتفا کرد بلکه باید با همکاری تمام دستگاه‌ها‌ی اجرایی شهر الوند سهم بسزایی در تحقق تولید ملی داشته باشیم.

عادل‌پور در بخش دیگری از سخنانش به موضوع دوری از اسراف اشاره و عنوان کرد: اسراف‌ و زیاده‌روی در برخی از منابع در بین ما رایج شده است که مقام معظم رهبری بار‌ها و بارها ما را از این موضوع برحذر داشتند.

وی ادامه داد: یکی ‌دیگر از مباحث روز، بحث عدم تعادل بین درآمدها و مخارج است که باید قناعت و صرفه‌جویی در زندگی را مدنظر قرار دهیم.

وی در خاتمه سخنانش با اشاره به لزوم تکریم ارباب و رجوع در ادارات تأکید کرد: باید مسئولان ادارات با رعایت اخلاق اسلامی با ارباب و رجوع برخورد کنند و همچنین در راستای تسریع امور اداری آنان گام بردارند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول