اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه:

حمایت از تولیدات ملی نیاز به تلاش همه‌جانبه مردم و مسئولان دارد

خبرگزاری فارس: دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه گفت: تحقق شعار حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی، نیازمند تلاش و کار همه‌جانبه مردم و مسئولان استان است.

حمایت از تولیدات ملی نیاز به تلاش همه‌جانبه مردم و مسئولان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت‌الاسلام محمد آفتابی امروز در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه اظهار کرد: این شعار سبب بالا رفتن رفاه اجتماعی و کاهش فقر و بسیاری از معضلات اجتماعی خواهد شد، لذا باید همه در این راه تلاش کنند.

براساس گزارش روابط عمومی اداره کل ارشاد استان کرمانشاه آفتابی افزود: شورای فرهنگ عمومی می‌تواند در فرهنگ‌سازی برای حمایت مردم از تولیدات ملی و نیز فرهنگ کار و تلاش برای افزایش تولیدات ملی و بالابردن کیفیت آنها بسیار موثر باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به عملکرد سال گذشته شورای فرهنگ و عمومی کرمانشاه گفت: سال گذشته 608 مصوبه داشتیم که حدود 80 درصد آن اجرایی شد که در موضوعاتی مانند نماز، مسابقات فرهنگی، عفاف و حجاب و کرسی های آزاد اندیشی به انجام رسید.

انتهای پیام/ی30/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول