اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان:

عملیاتی شدن تولید ملی نیازمند بسیج امکانات است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرایان گفت: عملیاتی شدن شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیازمند بسیج امکانات در زمینه‌سازی سرمایه‌گذاری است.

عملیاتی شدن تولید ملی نیازمند بسیج امکانات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرایان، محمدعلی مهدی‌نژاد در جلسه شورای اداری سرایان با تشکر از زحمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سال 90 بر هماهنگی و همراهی آنان در حوزه اقتصادی و تحقق شعار سال جدید تأکید کرد.

وی عملیاتی شدن شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را نیازمند بسیج امکانات در زمینه‌سازی سرمایه‌گذاری دانست و گفت: مسئولان شهرستان در سال جاری باید با آغوش باز زمینه حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران را در شهرستان فراهم کنند.

فرماندار سرایان اشتغال و مسکن را دو اولویت اساسی در فعالیت‌های سال جدید برشمرد و افزود: اشتغال در سال جاری باید با رویکرد کشاورزی و دامداری برنامه‌ریزی و پیگیری شود تا فرصت حضور افراد تحصیل‌کرده این بخش مهیا شود.

مهدی‌نژاد ضمن انتقاد از بی‌توجهی به امور ایثارگران در گذشته بر توجه هر چه بیشتر در راستای رفع مشکلات ایثارگران تأکید کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به وجود مشکل در زمینه واگذاری زمین‌های وقفی در آیسک گفت: با تدابیر اندیشیده شده مشکل مذکور رفع و زمین مورد نیاز مسکن مهر این دو شهر تحویل شده است.

حجت‌الاسلام محمدطاهر گرایلی احیای موقوفات و گسترش فرهنگ وقف را دو برنامه اساسی این اداره کل در سال جاری برشمرد و گفت: از خردادماه سال گذشته تاکنون حدود 100 مورد وقف جدید به مجموعه موقوفات استان افزوده شده است که این خود نشان دهنده حسن اعتماد مردم و تلاش مجموعه اوقاف استان است.

وی وجود زمین‌های رها شده وقفی در برخی نقاط شهری را یادآور شد و گفت: در برخی شهرها با درخواست شهرداری‌ها زمینه احیای این زمین‌ها فراهم شده و این نهاد آماده استقبال از سرمایه‌گذاران برای احیای این اراضی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی احیای اراضی کشاورزی را از دیگر برنامه‌های اوقاف برشمرد و خاطرنشان کرد: تاکنون 700 هکتار از اراضی کشاورزی وقفی در استان تسطیح و احیا و مرمت شده و لوله‌گذاری برخی از قنوات نیز در دست اجراست.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول