اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لاله افتخاری در گفت‌وگو با ‌فارس مطرح کرد:

حمایت از "تولید ملی"‌ در مجلس نهم/ شانس زیاد ‌لیست جبهه متحد برای ورود به مجلس

خبرگزاری فارس: کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: اعضای این جبهه در سراسر کشور مورد استقبال مردم قرار گرفته و شانس موفقیت آنها بسیار زیاد است.

حمایت از "تولید ملی"‌ در مجلس نهم/ شانس زیاد ‌لیست جبهه متحد برای ورود به مجلس

لاله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس با برنامه کامل وارد شد و چهره‌های شاخص این جبهه و برنامه آنها مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: به همین دلیل شاهد بودیم که در مرحله نخست انتخابات اکثر کاندیداهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان با رأی مردم به مجلس راه یافتند.

نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات در پانزدهم اردیبهشت اشاره کرد و گفت: اخبار رسیده از حوزه‌هایی که به مرحله دوم کشیده شده است، نشان می‌دهد که کاندیداهای جبهه متحد در تمام آنها شانس اول حضور در مجلس هستند.

* برنامه جبهه متحد برای اداره کشور رأی آورده است

افتخاری در ادامه به دلیل اقبال عمومی مردم به جبهه متحد اصولگرایان و کاندیداهای مورد حمایت این جبهه را اشاره کرد و افزود: در مرحله اول حمایت جامعتین از این جبهه به ویژه آیت‌الله مهدوی‌کنی موجب شد که مردم با اطمینان خاطر به کاندیداهای جبهه متحد نگاه کنند.

وی ادامه داد: پس از آن برنامه جامع و کامل جبهه برای اداره کشور به ویژه در حوزه اقتصادی عامل اصلی اقبال مردم بود و به همین دلیل می‌توان گفت که این برنامه از سوی اقشار مختلف مردمی در سراسر کشور تأیید شده است.

* حمایت از تولید ملی و تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی در مجلس نهم

عضو فراکسیون اصولگرایان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه مهم‌ترین اولویت مجلس نهم چه خواهد بود؟ گفت: با توجه به شرایط کشور و رهنمودهای نوروزی رهبری معظم انقلاب اسلامی، حمایت از تولید ملی و تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی در مجلس نهم باید در اولویت کارها قرار گیرد.

افتخاری در پایان اظهار داشت: از سوی دیگر حمایت از برنامه‌های نظام در حوزه‌های مختلف به ویژه بحث سیاست خارجی و پرونده انرژی هسته‌ای کشورمان نیز باید در مجلس نهم مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول