اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گمرک رفسنجان:

صادرات کالا بزرگ‌ترین حمایت از تولید ملی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گمرک شهرستان رفسنجان گفت: صادرات کالای ایرانی به کشورهای جهان بزرگ‌ترین حمایت از تولید ملی است.

صادرات کالا بزرگ‌ترین حمایت از تولید ملی است

علیرضا تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان از افزایش صادرات از گمرک این شهرستان در سال 90 نسبت به سال قبل آن خبر داد و اظهار داشت: صادرات کالای ایرانی به کشورهای جهان بزرگ‌ترین حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی از سوی گمرکات کشور است.

وی افزود: سال گذشته بیش از 51 هزار تن صادرات پسته و مغز پسته به ارزش حدود 390 میلیون دلار از گمرک رفسنجان به کشورهای دیگر صورت گرفت و این در حالی است که در سال 89 این صادرات بیش از 43 هزار و 800 تن بوده و ارزش دلاری آن بیش از 316 میلیون دلار بوده است. 

تقوی تصریح کرد: کل صادرات گمرک شهرستان رفسنجان در سال 90 از اقلامی مانند پسته‌، مغز پسته‌، مس‌، کاشی، سرامیک و ... بیش از 8هزار و 600 تن بوده است و ارزش آن در حدود 400 میلیون دلار بود که نسبت به سال قبل آن از افزایش خوبی برخوردار است.

رئیس گمرک شهرستان رفسنجان خاطر‌ نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 900 تن پسته از این گمرک به 21 کشور جهان صادر شده است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول