اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

تحریم‌ها مانعی برای افزایش تولید ملی نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه تحریم‌ها مانعی برای افزایش تولید ملی نیست و گفت: توانمندی‌های ایران هیچ‌گاه با تهدید و تحریم دشمنان تضعیف نمی‌شود.

تحریم‌ها مانعی برای افزایش تولید ملی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: تحریم دشمنان زمانی تاثیرگذار است که تولید نداشته باشیم.

به گفته نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان، کشور ما در زمینه افزایش تولیدات سخت در تلاش است و در این راستا تمام توان خود را بکار بسته است.

وی با تاکید بر تلاش همه‌جانبه مسئولان برای تحقق پیام مقام معظم رهبری افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این زمینه تکالیفی دارد که باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی بتواند رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ما فرهنگ مصرف کالای خودی باشد و نیازی به استفاده از کالاهای خارجی نداشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: امروز در بخش‌های مختلف به خودکفایی رسیده‌ایم و این مهم به برکت نظام اسلامی، همت مسئولان و همگام بودن مردم و روشنفکران است چرا که هرچیزی که تولید کنیم دنیا خواهان آن خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی همچنین به اهمیت استفاده از فرصت‌های مختلف در زندگی انسان‌ها پرداخت و گفت: همه ما باید از فرصت‌هایی که در اختیار داریم بیشترین بهره را ببریم و از تمامی امکانات استفاده کنیم.

وی با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در منابع نیز تصریح کرد: باید در استفاده از منابع به جزییات نگریست و چیزهایی که گمان می‌کنیم استفاده از آنها زیاد به چشم نمی‌آید را با دقت مصرف کنیم.

وی اراده و پشتکار هر فرد مسلمان را در استفاده درست از منابع خواستار شد و افزود: این مهم منجرب به حل بسیاری از مشکلات و جلوگیری از اسراف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: یکی از ویژگی‌های هر انسان مومنی انجام کارهای خوب و استفاده درست از نعمت‌های خدادادی است و باید از هر چیزی به انداز نیاز استفاده شود.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در پایان اضافه کرد: رعایت این موارد منجر به افزایش تولید و ایجاد کار شده و در نهایت محرومیت در جامعه نیز برطرف می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول