اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین:

دانش‌آموزان ظرفیت مهم تحقق تولید ملی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نمین گفت: دانش‌آموزان و مدارس ما مهم‌ترین ظرفیت تحقق شعار تولید ملی در کشور هستند.

دانش‌آموزان ظرفیت مهم تحقق تولید ملی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید تقی در‌یتیم پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش نمین اظهار داشت: نامگذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی راهنمای همه ما برای رسیدن به یک کشور قدرتمند در خاورمیانه است و همگان باید تلاش کنیم تا ایران را به مرحله‌ای از رشد و شکوفایی برسانیم که توطئه‌های رنگارنگ اقتصادی دشمنان یکی پس از دیگری خنثی گردند.

وی با یادآوری اینکه زمینه تحقق پیام نوروزی امسال در مدارس ما موجود است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان بزرگ‌ترین ظرفیت عمل به دستورات مقام معظم رهبری هستند که غفلت از این ظرفیت‌ها ضربه سنگینی بر پیکره کشور است.

فرماندار شهرستان نمین با یادآوری اینکه دانش‌آموزان ما باید با اندیشه‌های سالم اقتصادی و شکوفایی کشور تربیت شوند، گفت: همه مسئولان باید خود را موظف به اجرای دستور‌العمل‌های نوین آموزشی به ویژه در بخش تحول بنیادین آموزش و پرورش بدانند.

در‌یتیم با اشاره به نامگذاری سال 91 به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، دانش‌آموزان را یکی از بزرگترین سرمایه‌های کشور دانست.

این مسئول یادآور شد: همه ما وظیفه داریم برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری جانانه تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان نمین بیان داشت: برنامه تدوین شده از سوی وزارت آموزش و پرورش نوید بخش سالی پربار برای تعلیم و تربیت در سال جاری است و برنامه‌ریزی، تلاش و همت تمام فرهنگیان برای تقویت بنیه‌های علمی دانش‌آموزان و بالا بردن میزان قبولی داوطلبان کنکور ضرورت دارد.

وی بر استفاده از نقطه نظرات کارشناسان استانی و شهرستانی و معلمان صاحب نظر در جلسه شورای آموزش و پرورش با هدف افزودن بر پویایی این جلسه و رفع مسائل و مشکلات بهداشتی مدارس با همکاری آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان نمین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز در این جلسه اظهار داشت: داود شفیقی معاون آموزگار مدرسه روستای نوشنق شهرستان نمین به عنوان یکی از پنج معلم نمونه و منتخب کشوری انتخاب شده است.

فرهاد قاسم زاده افزود: همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم از این منتخب کشوری و نیز از 15 معلم نمونه استانی و منطقه‌ای با حضور مسئولان استانی و شهرستان نمین تجلیل می‌شود.

وی همچنین از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در روز 27 اردیبهشت ماه با حضور خیرین کشوری و منطقه‌ای در آموزش و پرورش نمین خبر داد و بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای برگزاری این جشنواره انجام شده است.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول