اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

توجه به اشتغال زمینه تحقق تولید ملی را فراهم می‏سازد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: توجه به موضوع اشتغال، زمینه تحقق پیام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را فراهم می‏سازد.

توجه به اشتغال زمینه تحقق تولید ملی را فراهم می‏سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد صبح امروز در جلسه کارگروه اقتصاد و اشتغال شهرستان دماوند اظهار کرد: توجه به موضوع اشتغال به عنوان یکی از مصداق‏های حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‏تواند زمینه‏ساز تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.

وی با اشاره به توجه دولت به اشتغال افزود: این موضوع به عنوان بحث اساسی مورد توجه هیئت دولت قرار دارد و همه دستگاه‏ها تلاش می‏کنند تا با برنامه‏ریزی کامل و منسجم با ایجاد شغل در عرصه‏های مختلف تولیدی، صنعتی و صنایع دستی بر رونق اقتصادی بیفزایند.

فرماندار شهرستان دماوند اظهار داشت: استکبار جهانی در سالیان متمادی با ترفندهای سیاسی، اجتماعی، نظامی و فرهنگی قصد داشت تا در برابر ملت بزرگ ایران چالش ایجاد کند؛ اما با لطف خداوند موفق به این کار نشد.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: دشمن در حال حاضر قصد دارد تا با فشار اقتصادی همچون تحریم‏های همه‌جانبه، ما را از پیشبرد اهداف و پیگیری حقوق خود منصرف سازد.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: باید گفت که ملت سرافراز ایران در بدترین شرایط یعنی حمله نظامی صدام و با همه فشارهای موجود، از آرمان‏های خود دست برنداشت.

وی تصریح کرد: این در حالی است که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و در عرصه‏های گوناگون علمی، پزشکی، صنعتی، نظامی، سیاسی و فرهنگی در میان کشورهای جهان رتبه بالایی دارد و به عنوان یک کشور تأثیرگذار در جهان مطرح است.

قاسمی‏فرزاد با اشاره به تشدید تحریم‏های دشمنان ضد ملت ایران خاطرنشان کرد: این تحریم‏ها می‏تواند اعتماد به نفس ما را بالا ببرد؛ باید بدانیم که با ظرفیت‏های موجود و استفاده از هوش، استعداد و نیروی انسانی در کنار منابع و معادن عظیمی که در کشور وجود دارد، با مدیریت صحیح طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در یک دوره بیست ساله رتبه اول منطقه و برتر جهان را به دست خواهیم آورد.

وی با تاکید بر موضوع اشتغال تصریح کرد: در سال گذشته، زیرساخت‏های خوبی برای توسعه اشتغال در کشور فراهم شد که شهرستان دماوند نیز با توجه به ظرفیت‏های موجود مخصوصاً در عرصه کشاورزی توانست با ایجاد 13هزار و 845 شغل تعهدات خود را در مورد ایجاد اشتغال عملی سازد.

فرماندار شهرستان دماوند بیان داشت: در سال جاری که به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، توجه ویژه‏ای به موضوع اشتغال خواهد شد و سعی می‏شود تا با حمایت از اشتغال و تولید زمینه تحقق این شعار فراهم شود.

وی در پایان از تشکیل کارگروه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همچنین جلسه ویژه توسعه بخش کشاورزی با حضور مسئولان شهرستانی به منظور ایجاد زمینه‏های تولید و بررسی راهکارهای لازم برای حمایت از تولید کنندگان در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

به گزارش فارس؛ ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با 143 درصد، بهزیستی با 142 درصد، میراث فرهنگی و گردشگری با 130 درصد و آموزش فنی و حرفه‌ای با 100 درصد انجام تعهدات اشتغال در سال 90 توانستند رتبه‏های برتر ایجاد اشتغال در شهرستان دماوند را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول