اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

حمایت از تولید ملی مشکل اشتغال را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی سبب رفع مشکل اشتغال در جامعه می‌شود.

حمایت از تولید ملی مشکل اشتغال را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی‌راد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان اظهار داشت: پنجم اردیبهشت‌ماه سالروز شکست آمریکا در طبس است که در این روز خداوند مکر استکبار جهانی را به خودش باز گرداند.

وی ادامه داد: شیطان بزرگ دسیسه و توطئه کرده بود تا به ایران اسلامی حمله‌ور و این نظام را فرو بپاشد اما خداوند در صحرای طبس آنها را غافلگیر و توطئه آمریکا را خنثی کرد و از آن روز به بعد استکبار جهانی بارها دست به تهدید و تحریم زد که هر بار شکست خورده‌تر از میدان خارج و هر بار ابهت پوشالی آن شکسته‌تر شد.

فرماندار نهبندان ضمن گرامیداشت 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس افزود: امروز دیگر خلیج همیشه فارس جولانگاه شرق و غرب و آمریکای جنایتکار نیست و هم‌اکنون در اختیار ایران اسلامی قرار دارد.

شرافتی‌راد با بیان اینکه نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقشه راه را برای مسئولان و مردم ترسیم و مشخص کرده است، تصریح کرد: در سال جاری تمامی مدیران باید تلاش کنند که تا علاوه بر خدمت‌رسانی به مردم نیز شعار سال و منویات رهبری تحقق پیدا کند.

وی ادامه داد: محقق شدن شعار امسال نیاز به از خودگذشتگی، همت و کار مضاعف، خرد جمعی و عزم ملی دارد که در زمینه همگی باید با اتحاد کارها را به پیش ببرند.

فرماندار نهبندان گفت: مدیران شهرستان از تمامی امکانات و منابع باید برای تولید ملی و جذب سرمایه‌گذار در این منطقه استفاده کنند تا علاوه بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز اشتغالزایی در نهبندان میسر و شاخص‌های این شهرستان ارتقا یابد.

شرافتی‌راد اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند تا ملزومات اداری و تجهیزات مورد نیاز خویش را از تولیدات بومی تهیه و فراهم کنند.

وی تصریح کرد: در تمامی عرصه‌ها به ویژه ساخت و ساز، کشاورزی، دامپروری، تولیدی و خدماتی باید از نیروی انسانی و امکانات استفاده شود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول