اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

رونق و توسعه تولید نیازمند فروش و بازار است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهار گفت: رونق و توسعه تولید نیازمند فروش و بازار است و حمایت از تولید توسط مصرف‌کنندگان صورت می‌گیرد.

رونق و توسعه تولید نیازمند فروش و بازار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده ظهر امروز پنج‌شنبه در همایش بزرگ مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: اعتیاد یکی از برنامه‌های دشمن در حوزه جنگ نرم است که هدف آن مختل کردن سیستم هوشمند، خلاق، پویا و فعال جامعه است و همه باید در این راستا با هوشیاری عمل کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" افزود: رونق و توسعه تولید نیازمند فروش و بازار است و حمایت از تولید توسط مصرف‌کنندگان صورت می‌گیرد.

فرماندار بهار بیان داشت: فرهنگ‌سازی برای مصرف داخلی و صادرات در این راستا بسیار مهم و عالی‌ترین راه برای کمک به بالا بردن کیفیت تولیدات داخلی و پایین آوردن قیمت‌ها است.

وی نقش تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران، مسئولان و دستگاه‌های دولتی و مردم را در تحقق شعار سال جاری بسیار موثر خواند و ادامه داد: جنگ امروز دشمن علاوه بر هجمه فرهنگی، جنگ اقتصادی است و با تولید داخلی می‌توان در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

یکی از اساتید دانشگاه بوعلی سینای همدان نیز گفت: با وجود تلاش‌های بسیار نهادهای درگیر، میل و گرایش به مواد مخدر در قشر فعال جامعه در حال افزایش و رشد مصرف مواد مخدر صنعتی و روان‌گردان‌ها امکان کنترل را کمتر کرده است زیرا نوع برخورد با مصرف‌کننده صنعتی پروتکل خاصی ندارد در حالی که در دهه گذشته گرایش به مواد مخدر سنتی بیشتر بود.

حمید عبدالملکی علل گرایش به مواد مخدر را عوامل فردی، خانه و خانواده و مسائل اجتماعی برشمرد و گفت: برای جلوگیری از گرایش افراد باید زمینه‌ها را شناخت و راهبردهای خاص برای آن در نظر گرفت.

وی تصریح کرد: در آموزش و پرورش باید برنامه‌هایی در راستای توان‌افزایی فردی و اجتماعی افراد تدوین شود چرا که سن گرایش به مواد مخدر رو به کاهش است.

استاد دانشگاه بوعلی سینا همدان در پایان سخنان خود به راهبردهای مقابله با گرایش به مواد مخدر اشاره کرد و افزود: اطلاع‌رسانی، آموزش، حمایت اجتماعی، امنیتی، قضایی و قانونی از جمله راهبردها و رویکردهای مقابله با گرایش مواد مخدر است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول