اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

فقط وسایل ورزشی ساخت داخل خریداری می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از خریداری امکانات و وسایل ورزشی تولید داخل در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خبر داد.

فقط وسایل ورزشی ساخت داخل خریداری می‌کنیم

خسرو قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه  ایرانی هر دستگاهی به سهم خود نقش دارد که این اداره نیز تلاش خود را در زمینه این مهم از ابتدای سال جاری به کار بست.

وی تصریح کرد: تولید ملی از مهم‌ترین ابزارهای رونق و شکوفایی اقتصاد است که اهتمام به آن علاوه بر رونق اقتصادی موجب اشتغالزایی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به سیاست‌های این اداره در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: بخشی از جامعه را ورزشکاران و ورزش‌دوستان تشکیل می‌دهند که این قشر از اقشار جامعه می‌توانند با خرید کالاها و امکانات ورزشی ساخت داخل در تحقق این شعار سهیم بوده و نقش ایفا کنند، بر این اساس این اداره کل خرید و استفاده از کالاهای ورزشی ساخت داخل را در دستور کار قرار داد تا بدین وسیله بتوانند در جامه عمل پوشانیدن به فرامین مقام معظم رهبری موفق عمل کنند.

قمری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هیئت‌های مختلف ورزشی بیان داشت: در ابتدای سال جلسه‌ای با حضور رؤسای هیئت‌های ورزشی استان برگزار و سیاست‌ها و اولویت‌های پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی یکی از مشکلات هیئت‌های ورزشی را مشکلات مالی خواند و خاطر نشان ساخت: هیئت‌های ورزشی می‌توانند بر اساس 13 آیتم اعتبارات مورد نیاز خود را تامین کنند که برگزاری جلسات آموزشی، تلاش به منظور جذب اسپانسر، برگزاری مسابقات و... بخشی از این راهکار‌ها است که انتظار می‌رود هیئت‌های استان در سال جاری تمام سعی و تلاش خود را در امر جذب اسپانسر به کار گیرند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول