اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی:

زمینه شکوفایی بهتر ایران را با تکیه بر تولیدات داخلی فراهم کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی گفت: باید با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری و با اتکاء بر تولیدات داخلی، زمینه رشد و شکوفایی بیشتر و بهتر ملت ایران را فراهم کنیم.

زمینه شکوفایی بهتر ایران را با تکیه بر تولیدات داخلی فراهم کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، محمدحسن بناءرضوی در جمع مدیران و کارکنان این سازمان، اظهار داشت: سال جدید به تدبیر مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملى، حمایت از کار و سرمایه‏ ایرانى نام‌گذاری شده است و این نشان‌دهنده اهمیت حمایت از تولید ملی و صیانت از سرمایه‌های داخلی با توجه به تحریم‌های اقتصادی صورت گرفته و در راستای رشد و توسعه کشور است.

وی در ادامه سخنان خود در این نشست نام‌گذاری سال جدید را استمراربخشی به جهاد اقتصادی دانست و گفت: مسیری که از سوی رهبر فرزانه انقلاب تبیین شده، مسیری مناسب برای دست‌یابی به خودکفایی است و نباید از هیچ تلاشی برای حمایت از تولید ملی به عنوان محور اصلی توسعه و رونق اقتصادی دریغ کرد.

وی افزود: باید با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری و با اتکاء بر تولیدات داخلی زمینه رشد و شکوفایی ملت ایران و تحقق ایران 1404 را در چارچوب سند چشم‌انداز 20 ساله نظام فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی در ادامه گفت: دو استراتژی مهم و اساسی برای تحقق این امر باید در دستور کار قرار گیرد که اول تعهد و تلاش تولیدکنندگان و درک درست نیاز مصرف‌کنندگان از سوی آنان است که باید اهتمام ویژه‌ای برای آن صورت گیرد.

بناءرضوی افزود: دومین اصل توجه خاص به افزایش کیفیت تولیدات داخلی است، زیرا اگر کیفیت این تولیدات به طور مداوم و مستمر ارتقاء پیدا کند، فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی در میان مردم نهادینه خواهد شد که این امر خود عامل افزایش فعالیت در چرخه تولید و در نهایت پویاتر شدن نظام اقتصادی کشور می‌شود.

مدیرعامل سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی هم‌چنین بر لزوم رفع موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان داخلی از سوی مراجع قانونی، به منظور افزایش تولید و بهره‌وری ملی تأکید کرد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول