اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حمایت از تولید ملی:

یک فرصت مناسب به تولیدکننده داخلی ارائه شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب گفت: اگر فرصت لازم به تولیدکننده داخلی داده شود و مردم نیز به عنوان یک کار جهادی و دادن ارزش، کالاهای تولید داخل را خریداری کنند به صورت قطع تحولی در اقتصاد کشور به ویژه در زمینه اشتغال ایجاد می‌شود.

یک فرصت مناسب به تولیدکننده داخلی ارائه شود

محمدرضا دیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از برنامه‌ای مدون برای حمایت از تولید ملی سخن گفت و بیان داشت: باید یک هدف‌گذاری صحیحی از سوی مسئولان امر در راستای تولید ملی انجام بگیرد.

وی در زمینه تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی پیشنهاداتی را ارائه داد و افزود: نخستین گام برای حمایت از تولید ملی عدم تبلیغات محصولات خارجی توسط رسانه‌ ملی و شهرداری‌ها است.

مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب با اشاره به وظیفه دولت در زمینه حمایت از تولید صنعت کشور اضافه کرد: دولت باید هر صنایعی را به صورت بخش درآورده و با متولیانی که در آن بخش‌ها قرار دارند و با حضور بخش خصوصی طراحی اهداف و استراتژی‌های صنعتی انجام دهند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اهداف تعیین‌شده دقیق برای صنعت کشور توسط بخش خصوصی، دولت و مجلس شورای اسلامی که توسط این سه بخش تنفیذ شده و در یک راستا باشد وجود ندارد.

دیانی اظهار داشت: وقتی ما در برنامه‌های خود هدف‌گذاری نداشته باشیم، برای تولید داخلی نیز برنامه‌ای نداشته در نتیجه نمی‌توانیم اجرایی کنیم.

وی گفت: در سال جاری باید مردم را ترغیب کرد که خرید محصولات خارجی یک گناه بزرگی است وقتی که کالای خارجی را در یک مغازه مشاهده کرده و خریداری می‌شود با این اقدام تولیدکننده خارجی را تائید کرده‌ایم که کار انگیزه تولیدکننده داخلی ما را دچار خدشه می‌کند.

مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب از عدم فرصت به تولیدکنندگان داخلی برای تولید محصول با کیفیت گلایه و تأکید کرد: ما یک شب نمی‌توانیم به تولید با کیفیت دست پیدا کرده و به دانش و تکنولوژی روز برسیم، بنابراین باید یک فرصت مناسب به تولیدکنندگان داخلی داده تا با یک برنامه‌ریزی به تکنولوژی و دانش روز دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: اگر فرصت لازم به تولیدکننده داخلی داده شود و مردم نیز به عنوان یک کار جهادی و دادن ارزش کالاهای تولید داخل را خریداری کنند به صورت قطع تحولی در اقتصاد کشور به ویژه در زمینه اشتغال ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول