اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر خبر داد:

ترویج مصرف کالای داخلی با هدف کاهش ورود محصولات خارجی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: با ترویج فرهنگ مصرف کالاهای داخلی با کیفیت عرصه را برای ورود کالاهای خارجی بی‌دوام و بی‌‌کیفیت در بازار تنگ می‌کنیم.

ترویج مصرف کالای داخلی با هدف کاهش ورود محصولات خارجی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیر اظهار داشت: ایران با داشتن استعدادهای فراوان تولید کالا بی‌نیاز از هر کشوری برای ورود کالاهای بی‌کیفیت است که ضروری است با ترویج این نکته مهم و مصرف کالاهای تولید داخل زمینه را برای ورود نیافتن کالاهای خارجی به بازار فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه علی رغم تحریم‌های موجود در کشور، ایران بی‌نیاز از هر واردات خارجی است، افزود: با اندکی کیفیت‌بخشی به کالاهای تولید شده در کشور می‌توان طوری عمل کرد که بازار را از قبضه محصولات خارجی درآورده و به مصرف کالاهای داخلی رونق اقتصادی را نیز در کشور سبب شویم.
فرماندار نیر ادامه داد: اقتصاد کشور متکی بر ساخت و تولید کالاهای داخلی است و اگر اقتصادی پویا و روان را در کشور و منطقه خواهانیم باید طوری عمل کنیم تا تولیدات داخلی غنا یافته و محصولات خارجی بازار فروش خود را در کشور از دست بدهند.
عباداللهی شهرستان نیر را شهرستانی محروم اعلام کرد و گفت: ایجاد یک کارخانه مادر در این شهرستان سبب می‌شود زمینه فقر و بیکاری در این شهرستان از بین رفته و اشتغال و اقتصاد سالم جای قاچاق کالاهای خارجی را به منظور امرار معاش اقشار کم درآمد بگیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه فرمانده نیروی انتظامی نیر هم در سخنانی اظهار داشت: شهرستان نیر مسیری ناامن برای قاچاقچیان برای ورود به اردبیل است.
سید داود موسوی افزود: این شهرستان با حضور هوشیارانه ماموران نیروی انتظامی برای ورود کالاهای قاچاق به ویژه مواد مخدر ناامن است.
وی از مردم منطقه خواست تا برای موفقیت بیشتر در این امر مهم با نیروی انتظامی همکاری خود را بیشتر کنند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول