اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار تاکید کرد

ارتقاء فرهنگ مصرف کالای داخلی

خبرگزاری فارس: فرماندار بیجار گفت: ارتقاء فرهنگ مصرف کالای داخلی اولویت اصلی کاری مسئولان در این شهرستان در سال ‌جاری است.

ارتقاء فرهنگ مصرف کالای داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج خلیل جمشیدی در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جدید با گرامیداشت سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار کرد: ارتقاء فرهنگ مصرف کالای داخلی، تقویت بخش کشاورزی، توجه بیشتر به صنعت و معدن و اتمام پروژه‌های نیمه تمام در راستای ایجاد اشتغال از اولویت‌های کاری مسئولان در سال جدید در این شهرستان است.

وی افزود: دولت در راستای حمایت از بخش کشاورزی 240 میلیارد تومان به استان کردستان برای رونق این بخش و اجرای طرح‌های کشاورزی اختصاص داده که کشاورزان بیجاری نیز می‌توانند با معرفی طرح از این تسهیلات ویژه بهره‌مند شوند.

فرماندار شهرستان بیجار در ادامه حرکت در مسیر ولایت و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت را عامل اصلی پیروزی در نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: حرکت در مسیر ولایت و سربازی مقام معظم رهبری اولویت اول و آخر ماست.

جمشیدی، تهدیدات دشمنان ملت ایران را توخالی و بی اساس عنوان و بیان کرد: مستکبران آنقدر ذلیل و ضعیف‌اند که نه تنها جرأت حمله ندارند، بلکه حتی قدرت دفاع از خود را نیز نخواهند داشت و اکنون فقط با استفاده از رسانه‌هایشان ضعف و ناتوانی خود را پنهان می‌کنند.

وی اضافه کرد: نظام سلطه باید بداند که بهای کمترین تعدی به خاک مقدس ایران اسلامی و حتی منافع کشورمان، محو رژیم صهیونیستی خواهد بود.

جمشیدی تاکید کرد: ملت هوشیار و همیشه بیدار ایران همواره و در همه حال در برابر تهدیدات پوشالی مستکبران با سینه‌های سپر و گام‌هایی استوار ایستاده است و گوش به فرمان ولی امرخود هر تهدید و یاوه‌ای را در نطفه خفه خواهند کرد.

امام جمعه بیجار نیز در ادامه این جلسه با گرامیداشت سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: بدون شک تحقق این امر موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه‌ها و همچنین استفاده بهینه از پتانسیل‌های کشور خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی مرادی در ادامه با تاکید بر وفاق و همدلی مسئولان برای خدمت بیشتر به مردم، تصریح کرد: آغاز سال جدید، شروعی دوباره باید همراه با تحول درونی و دگرگونی باشد، چرا که پیام بهار پیام بیداری و متحول شدن است.

سید شکری مدیر آموزش پرورش بیجار نیز در این جلسه از برگزاری پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: خیرین بیجاری در سه سال اخیر بیش از یک میلیارد تومان به مجمع خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان کمک کرده‌اند که در راستای مدرسه‌‌سازی، تجهیز مدارس، هوشمندسازی مدارس و نوسازی هزینه شده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول