اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکید معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مسئولان؛

فرمان رهبری مبنی بر خرید کالای داخلی عملیاتی شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید به مسئولان این استان برای خرید کالاهای داخلی و همچنین در اولویت قرار دادن محصولات بومی این استان گفت: فرمان رهبری مبنی بر خرید کالای داخلی عملیاتی شود.

فرمان رهبری مبنی بر خرید کالای داخلی عملیاتی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرهاد باقرپور عصر امروز در بازدید از روند فعالیت چندین کارخانه در شهرک بلوکو یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی در تهیه کالاها و تجهیزات مورد نیاز خود و همچنین در پروژه‌های عمرانی از تولیدات استاندارد استان که در شرایط برابر کیفیت و قیمت با دیگر محصولات رقابت می‌کنند، استفاده کنند.
  باقرپور حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران را وظیفه همه دستگاه‌ها و بانک‌های این استان دانست و افزود: استفاده از تولیدات استان با قیمت و کیفیت برابر علاوه بر رونق اقتصادی و حمایت از تولیدکنندگان و صنعت‌گران بومی، در کاهش هزینه حمل و نقل بسیار موثر است.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های متولی فرهنگ‌سازی لازم را برای استفاده و بازاریابی از تولیدات صنعت‌گران استان فراهم کنند، تاکید کرد: تولیدکنندگان به فکر سوددهی و توسعه بنگاه‌های خود، کیفیت بخشی به محصولات و ایجاد اشتغال پایدار باشند و با کمک دستگاه‌های اجرایی برای بازاریابی و صادرات و رقابت محصولات خود با سایر تولیدکنندگان تلاش کنند.
  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص متولیان امر در حد توان خود در همه زمینه‌ها از جمله مدیریت، تهیه مواد اولیه تا مراحل تولید و بازاریابی، صاحبان طرح‌های تولیدی و اقتصادی را حمایت کنند.
 باقرپور بیان داشت: مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان حمایت خود را از تولیدکنندگان داخلی اعلام کردند و به دولتمردان تاکید کردند تا از محصولات تولید داخل خریداری شود.
  به گفته وی، امروزه جمهوری اسلامی در تولیدات کالا و محصولات مختلف رقابت تنگاتنگ با کشورهای توسعه یافته دارد ولی به دلیل پیشینه گذشته، توجه به کالاهای خارجی بیشتر است.
  باقرپور تصریح کرد: اکنون بسیاری از کالاها و محصولات ایران اسلامی در دنیا بی‌نظیر و یا کم‌نظیر هستند و بسیاری هم به لحاظ استاندارد، کیفیت و قیمت در بازار جهانی و بین‌المللی برابری می‌کنند که برای استقبال و رغبت مردم داخل کشور در راستای استفاده از این محصولات باید فرهنگ سازی شود.
  وی یادآور شد: در شرایطی که دشمنان ما را در تنگنای اقتصادی و تهدید و تحریم قرار داده‌اند، با عنایت پروردگار و تلاش صنعت‌گران، تولیدکنندگان در همه بخش‌های مختلف به سمت خودکفایی و استقلال حرکت می‌کنند و ما هم باید حامی و پشتیبان تولید کنندگان باشیم.
 باقرپور متذکر شد: بارها به صورت کتبی و در جلسات مختلف از سوی مقامات عالی استان به مدیران دستگاه‌های اجرایی توصیه و تاکید شده که تا در حد امکان از کالاها و تولیدات ساخت خود این استان خریداری شود و صاحبان طرح‌های اقتصادی هم باید تلاش کنند با کیفیت بخشی به تولیدات خود بتوانند در بازار رقابتی جایگاهی باز کنند و ضمن رسیدن به انتفاع برای خود و جامعه، به موضوع بازگشت منابع بانکی توجه جدی داشته باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول