اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت صنایع سیمان دشتستان:

80 درصد تجهیزات کارخانه سیمان دشتستان ساخت داخل است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت صنایع سیمان دشتستان گفت: 80 درصد تجهیزات خط تولید کارخانه سیمان دشتستان ساخت داخل است.

80 درصد تجهیزات کارخانه سیمان دشتستان ساخت داخل است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کیومرث موسیوند در بازدید مسئولان استان بوشهر از کارخانه سیمان دشتستان اظهار داشت: کارخانه سیمان دشتستان از کارخانجات مهم تولید سیمان در کشور است و تلاش کرده‌ایم روز به روز به سمت پیشرفت و توسعه بیشتر حرکت کنیم.
مدیر عامل شرکت صنایع سیمان دشتستان خاطرنشان کرد: پروژه شرکت صنایع سیمان دشتستان از سال 70 به عنوان پروژه‌ای در منطقه برای اشتغالزایی و تولید سیمان در استان تعیین شد و همواره سیر صعودی داشته است.
موسیوند اضافه کرد: این کارخانه نخستین پروژه سیمانی در کشور بوده که طی 30 ماه و با حداقل نیروی خارجی احداث شده و از لحاظ وزنی، 80 درصد تجهیزات خط تولید آن ساخت داخل کشور است که همه آنها از تکنولوژی بالایی برخوردارند.
وی ادامه داد: تقریبا 8 سال است که از تولید سیمان دشتستان می‌گذرد و در طول این 8 سال، 7 سال پیاپی است که رتبه نخست راندمان کشور در بخش پخت را به دست آورده‌ایم.
مدیرعامل شرکت صنایع سیمان دشتستان با بیان این که 2.5 درصد از سهام شرکت سیمان دشتستان به کارکنان شرکت تعلق دارد گفت: این واگذاری در قالب سهام عدالت صورت گرفته که حدود 2.5 درصد سهام شرکت را شامل می‌شود. 
موسیوند در ارتباط با سهامداران عمده شرکت سیمان دشتستان بیان داشت: شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر با 37 درصد، شرکت سرمایه‌گذاری استان‌ها با 34 درصد، شرکت سیمان داراب فارس با 17 درصد و شرکت سرمایه‌گذاری سیمان سپاهان با حدود 9 درصد از سهامداران عمده کارخانه هستند.
وی همچنین در ارتباط با ذینفعان شرکت اظهار داشت: ذینفعان شرکت سیمان دشتستان، سهامداران، مشتریان، کارکنان، دولت و واحدهای ذیربط، تامین کنندگان و جامعه هستند که برای هر کدام از ذینفعان، پروسه‌ای در دست داریم که هر ماه پایش و نظرسنجی شده و نتایج آن به کمیته‌های متعدد می‌آید و در واقع اثرات آن را در سیستم دنبال می‌کنیم. 
مدیرعامل سیمان دشتستان خاطرنشان کرد: شایسته‌سالاری، کار تیمی، مسئولیت‌پذیری، نظم و انضباط، صداقت و نوآوری در واقع از ارزش‌های محوری تعریف شده در شرکت صنایع سیمان دشتستان هستند.
 موسیوند یادآور شد: هر ماه تمام این فاکتورها توسط تیم‌های متعددی پایش و کنترل می‌شود و در واقع برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات، پروژه تعریف می‌شود.
وی اذعان داشت: در سال جهاد اقتصادی باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور به موفقیت برسیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول