اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

مصرف تولیدات داخلی سهم مردم در تحقق شعار امسال است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیجار گفت: مصرف تولیدات داخلی و کالاهای ایرانی بزرگترین سهم مردم در تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

مصرف تولیدات داخلی سهم مردم در تحقق شعار امسال است

خلیل جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار کرد: دهه عدالت و پیشرفت نیازمند تحقق چنین برنامه‌هایی است و نامگذاری امسال در این راستا نشان از درایت رهبر معظم انقلاب دارد.

وی افزود: تلاش و تحریم کشورهای غربی و آمریکایی به منظور  وارد شدن فشار اقتصادی بر ملت ایران است که رهبر معظم انقلاب با درایت و هوشمندانه امسال را با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌گذاری نامگذاری کردند تا تهدیدهای آنان به یک فرصت مغتنم برای ایرانی تاثیرگذار تبدیل شود.

جمشیدی با اشاره به نقش چندین عامل مختلف در تحقق شعار امسال و از جمله‌ دستگاه‌های تبلیغی بر فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای ایرانی و تولیدات داخلی، تصریح کرد: باید کالاهای ملی تولید شود تا زمینه‌ امیدواری و نشاط برای مردم ایجاد شود چرا که این مهم می‌تواند دستاورد زیادی برای کشورمان به دنبال داشته باشد.

فرماندار بیجار اضافه کرد: دولت نیز در خصوص شعار امسال تلاش خواهد کرد که شاهد یک جهش بزرگتر در بحث تولیدات ملی باشد.

جمشیدی در ادامه به سهم دولت در تحقق شعار امسال اشاره کرد و گفت: پشتیبانی از تولیدات داخلی، صنعتی و کشاورزی سهم مهم دولت است.

* تقویت چرخه تولید سهم سرمایه‌گذاران در تحقق شعار امسال

وی در ادامه سهم سرمایه‌گذاران در تحقق سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تقویت چرخه تولید و اتقان در کار و تولید عنوان کرد.

فرماندار بیجار در ادامه به سهم مردم در شعار امسال اشاره و اضافه کرد: مهم‌ترین سهم مردم در این راستا مصرف تولیدات داخلی و فرهنگ‌سازی این مهم از طریق رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی است.

جمشیدی سهم مردم در تحقق شعار امسال را در سه بخش تولید، توزیع و مصرف عنوان کرد و افزود: باید مدیران و مسئولان استان در این سه بخش بیشتر تلاش و اهتمام جدی داشته باشند.

* توسعه بخش کشاورزی بسترساز تحقق شعار امسال است

وی در ادامه توسعه بخش کشاورزی را از نمودهای بارز در تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و تصریح کرد: یکی از نمودهایی که می‌تواند در این راستا تاثیرگذار باشد، تولید ملی در بخش کشاورزی است که این امر در میزان اشتغالزایی موثر است.

فرماندار بیجار با اشاره به اجرای طرح توسعه بخش کشاورزی با جدیت تمام در شهرستان بیجار اظهار کرد: برای استان کردستان 240 میلیارد تومان تسهیلات بانکی با بهره 7 درصد اختصاص یافته که این امر در تحقق تولیدات داخلی می‌تواند موثر باشد.

جمشیدی در ادامه طرح توسعه بخش کشاورزی را بسترساز تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و افزود: در بخش صنعت نیز در این شهرستان گام‌هایی برداشته است و به جدیت ساخت کارخانه خودروسازی سایپا در حال پیگیری است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: بدون شک تحقق شعار امسال و رسیدن به خودکفایی تولیدات داخلی و ملی می‌تواند نقشه شوم دشمنان در انجام تحریم‌های مختلف علیه کشورمان را خنثی کند.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول