اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فریدونکنار:

تولیدات داخلی باید حمایت شود / با کنترل قیمت‌ها باید کیفیت را بالا ببریم

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فریدونکنار بر لزوم حمایت و تقویت تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: با کنترل قیمت‌ها باید کیفیت را بالا ببریم.

تولیدات داخلی باید حمایت شود / با کنترل قیمت‌ها باید کیفیت را بالا ببریم

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، حجت‌الاسلام سید محمود جلالی صبح امروز در جمع روسای ادارات و نهادهای شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه تمام افراد جهان در رابطه با یکدیگر قرار دارند، اظهار داشت: وابستگی با داشتن رابطه تفاوت‌های زیادی دارد که یکی از بزرگ‌ترین ضعف کشورها وابستگی به اجانب است که وابستگی اقتصادی از تمام امور بدتر است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید تولیدات داخلی را تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: ما باید در راستای منویات رهبر انقلاب، تولیدات ملی و داخلی را تقویت و از همه فرصت‌ها و منابع داخلی استفاده کنیم.

امام جمعه فریدونکنار گفت: وابستگی اقتصادی زیربنای همه ضعف‌های سیاسی و فرهنگی است و موجب وابستگی اقتصادی، فکری، فرهنگی و نظامی می‌شود.

جلالی ادامه داد: باید از سوءاستفاده و بزرگ‌نمایی پرهیز کنیم و با کنترل قیمت‌ها کیفیت محصولات را بالا ببریم.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه مسئولان در ساعات اداری به فکر کار و تلاش باشند و از زمان استفاده کنند، بیان داشت: تجار از نبود ناظران سوءاستفاده کرده و یا ناظران در انجام وظایف محوله کم‌کاری می‌کنند که این‌ها سبب نزول عذاب و رفتن برکت می‌شود.

وی تصریح کرد: برای تحقق منویات مقام ولایت در حمایت از تولید و سرمایه‌گذاران و کارگران باید تقویت شده و همه باید وارد صحنه شوند.

جلالی با اشاره به اینکه دولت وظیفه دارد از منابع داخلی حمایت کند، اذعان داشت: سهل‌انگاری موجب تعطیلی کارخانجات می‌شود اگر در بحث هدفمندی یارانه‌ها و بودجه این بخش از طریق صندوق توسعه ملی به‌صورت وام در بخش تولید ورود پیدا نکند.

وی با تاکید بر اینکه قانون‌گذاران به نحوی قانون‌ را تدوین کنند که به نفع تولید و سرمایه‌گذار باشد، اظهار داشت: البته باید با کارشناسی باشد و سرمایه‌گذاران وام دریافتی را باید در تولید هزینه کنند و نه اینکه در بخش ساخت و ساز استفاده شود که چنین کسی خائن است.

به گفته جلالی، حمایت از تولید ملی وظیفه همگان است و تولیدکنندگان هم باید با بالاترین دقت و کیفیت تولید کنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول