اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه ناحیه شاهرود:

عرضه تولیدات داخلی با مارک خارجی خودزنی اقتصادی است

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه ناحیه شاهرود تأکید کرد: عرضه تولیدات داخلی با مارک خارجی در جامعه در حقیقت خودزنی اقتصادی است.

عرضه تولیدات داخلی با مارک خارجی خودزنی اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، صبح امروز جلسه شورای بازار و پایگاه بسیج بازار با مسئولان سپاه ناحیه شاهرود با حضور اعضای شورای بازار و پایگاه قائم آل محمد(عج) بازار و مسئول بسیج اصناف الهادی در اتاق جلسات حوزه نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.

حجت‏الاسلام حسین قرغی، مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه شاهرود در این جلسه با اشاره به سال تولید ملی گفت: بازاریان باید دقت کنند جنسی که در اختیار مشتریان قرار می‏دهند با کیفیت بوده و تولید میهن عزیزمان باشد.

وی تصریح کرد: بازاریان در ترویج فرهنگ تولید ملی نقش مهمی دارند و باید توجه ویژه‏ای به این امر داشته باشند.

حسین بذرکار، جانشین سپاه ناحیه شاهرود نیز در این جلسه با طرح این سؤال که چرا باید جنس مرغوب خود را با مارک خارجی روانه بازار کنیم و باعث تبلیغ جنس خارجی که کیفیت پایینی دارد شویم؟ گفت: این موضوع خودزنی بوده و موجب بی‏اعتبار شدن تولیدات داخلی می‏شود.

وی افزود: بازاریان نقش برجسته‏ای در فرهنگ‏سازی جامعه برعهده دارند و این قشر می‏توانند مدل مصرف مشتریان خود را تعیین کرده و در تحقق این موضوع نقش فعالی داشته باشند.

در ابتدای این جلسه، سیدمحمود حسینی فرمانده حوزه بسیج اصناف و مسئول پایگاه بازار نیز در خصوص فعالیت و برنامه‏های انجام شده سخنانی بیان کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول