اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خواستار شد

فرهنگ‌سازی عمومی برای مصرف کالاهای ساخت داخل

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان خواستار فرهنگ‌سازی عمومی برای مصرف کالاهای ساخت داخل شد.

فرهنگ‌سازی عمومی برای مصرف کالاهای ساخت داخل

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلام‌حسین خسروی بعد از ظهر امروز در شورای فرهنگی ورزشی دشتستان اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و بدون تردید برای تحقق منویات معظم‌له نیازمند حرکت جهادی در تمام عرصه‌ها هستیم.

وی افزود: حمایت از کارگاه‌های تولیدی و اشتغال‌زا و ارائه خدمات و تسهیلات به این کارگاه‌ها و همچنین فرهنگ‌سازی عمومی برای مصرف کالاهای ساخت داخل امر مهمی است که در دشتستان در دستور کار قرار دارد.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی مسئولیت حساسی در فرهنگ‌سازی در تقویت تولید ملی بر عهده دارند و انتظار داریم شاهد فعالیت چشمگیری در حوزه فرهنگی باشیم.

خسروی از ساماندهی نخبگان دشتستان خبر داد و اضافه کرد: در سال جدید ساماندهی نخبگان شهرستان در حوزه‌های علمی فرهنگی ورزشی در دستور کار است و از مسئولان ادارات و نهادهای مختلف انتظار داریم در این مسیر همراهی کنند.

وی بیان کرد: برای اجرایی کردن این هدف همه باید تلاش ویژه‌ای را با کار کارشناسی و اهتمام و بسیج همه نخبگان و ابتکار آنها در حوزه‌های مختلف به کار ببریم.

فرماندار دشتستان یادآور شد: در سال گذشته در رشد و شکوفایی اقتصادی دشتستان گام‌های اساسی برداشته شد و در سال جاری نیز باید جهادگونه برای رشد تولید ملی اهتمام ورزیم.

خسروی گفت: باید دست به دست هم دهیم و با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود برای رشد و توسعه شهرستان همت کنیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول