اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

تولیدکنندگان داخلی کیفیت کالاها بالا ببرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: تولیدکنندگان داخلی باید کیفیت کالاها و اقلام تولیدی خود را بالا ببرند.

تولیدکنندگان داخلی کیفیت کالاها بالا ببرند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام محمد گنجی در نشست با مسئولان جم اظهار داشت: در سال تولید ملی باید نسبت به گسترش فرهنگ کالای ساخت داخل اهتمام ورزیم و این فرهنگ‌سازی بیشترین و بهترین حمایت از تولید ملی است.

وی افزود: مردم باید باور کنند که تولیدات داخل می‌تواند با تولیدات خارجی رقابت کنند و زمانی که این باور به وجود آمد، تولید ملی رونق می‌گیرد.

امام جمعه جم خاطر نشان کرد: البته تولیدکنندگان داخلی باید کیفیت کالاها و اقلام تولیدی خود را بالا ببرند تا مردم با خرید این کالاها نسبت به تداوم استفاده از کالای ایرانی ترغیب شوند.

گنجی با اشاره به لزوم رسیدگی به وضعیت عمران و آبادانی در مناطق محروم تصریح کرد: روستاهای شهرستان جم با مشکلات زیادی مواجه هستند که می‌طلبد برای رفع مشکلات تلاش کنیم و هیچ مسئولی نباید خود را کنار بکشد و همه باید با سرکشی به مناطق محروم نسبت به عمران و آبادانی این مناطق اهتمام ورزند.

وی اضافه کرد: مسئولان باید قدردان انقلاب باشند و تا فرصت خدمتگزاری در اختیار آنهاست، ‌همواره در خدمت مردم باشند و تمام تلاش آنها در راستای رفع مشکلات مردم باشد.

امام جمعه جم بیان کرد: امروز کشور ایران در اوج افتخار است و الگویی بسیار مناسب برای همه کشورهاست و مردم آن از همه اقوام و ملت‌ها بهتر بوده و همیشه پای انقلاب مانده و قدردان نظام و انقلاب هستند.

گنجی اذعان داشت: اکنون مسئولان باید در برابر مردم سر تعظیم فرود آورده و خدمت‌رسانی به مردم را باید سرلوحه امور خود قرار بدهند.

وی به کمبود آب روستاها در جم اشاره کرد و گفت: مسئولان استان باید اعتبارات خوبی را به شهرستان جم اختصاص بدهند تا در آینده نزدیک این مشکل مهم مرتفع شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول