اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم بابل در مجلس نهم:

بانک صنعت و معدن در بابل راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: منتخب مردم بابل در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و صنعتگران، به‌زودی بانک صنعت و معدن در بابل راه‌اندازی می‌شود.

بانک صنعت و معدن در بابل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری صبح امروز در بازدید از بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی و رفاهی مازندران در متی‌کلا شهرستان بابل اظهار داشت: یکی از سیاست‌های دولت حمایت از صنعت توریسم و گردشگری است.

وی با اشاره به اینکه بابل یکی از شهرهای بسیار زیبا با جاذبه‌های دیدنی در مازندران است، خاطرنشان کرد: برای ایجاد فضاهای رفاهی و تفریحی و جذب گردشگر از هیچ تلاشی برای حمایت از سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه‌گذار این پروژه دریغ نمی‌کنیم.

نماینده منتخب مردم بابل در مجلس نهم ایجاد فضاهای تفریحی و رفاهی برای شهروندان بابل را ضروری برشمرد و افزود: در مجلس هفتم نیز یکی از سیاست‌های بنده حمایت از سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران در کثرت دینی بوده چرا که سرمایه‌گذاری کار مقدس معنوی برای رونق اقتصادی و رفاه عمومی است و در آموزه‌های دینی و آیات قرآنی و سیره معصومان نیز بر آن تاکید شده است.

ناصری بیان داشت: با توجه به اینکه در گذشته بابل به عنوان مرکز صادرات و واردات به کشورهای خارجی از جمله روسیه سابق بوده یکی از برنامه‌های بنده در مجلس نهم تقویت عرصه تجاری بابل بوده و در این باره از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به شدت حمایت می‌کنم.

وی از افتتاح بانک صنعت و معدن در بابل خبر داد و افزود: به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران و صنعتگران داخلی و تسریع در امور صنعتی با پیگیری‌های انجام شده به زودی بانک صنعت و معدن در بابل راه‌اندازی می‌شود.

ناصری مجتمع تفریحی و رفاهی متی‌کلا را یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تفریحی مازندران برشمرد و افزود: با توجه به اینکه افتتاح این مجتمع سبب ایجاد اشتغال‌های مولد می‌شود سرمایه‌گذار این پروژه به حمایت جدی مسئولان استان و شهرستان نیاز داشته و مسئولان برای رونق اقتصادی این شهرستان باید از سرمایه‌گذار این پروژه حمایت کرده و موانع اداری موجود برای دریافت تسهیلات لازم را برطرف کنند.

منتخب مردم بابل در مجلس نهم قول مساعد داد با حمایت از سرمایه‌گذار مجتمع تفریحی و رفاهی متی‌کلا شهروندان بابلی به‌زودی شاهد بهره‌برداری فاز نخست این پروژه باشند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول