اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

شهرک‌های صنعتی برای ارتقای تولید ملی آماده شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: شهرک‌های صنعتی برای ارتقای تولید ملی آماده شوند.

شهرک‌های صنعتی برای ارتقای تولید ملی آماده شوند

سید قدیر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: با نگاه به نامگذاری‌های چندین سال اخیر مشخص می‌شود که توجه به امر اقتصاد و لزوم ارتقای سطح معیشت مردم از جمله مطالبات اصلی رهبر انقلاب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل حداقل در چهار سال گذشته نامگذاری سال‌ها با همین رویکرد صورت گرفته و این مهم نشان می‌دهد که هر چند کشور در حوزه‌های اقتصادی به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده، ولی تا رسیدن به شرایط مطلوب و مورد نظر همچنان فاصله دارد.

این مسئول ادامه داد: یکی از نیازهای جدی در راستای رسیدن به مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش جمعی برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های محلی و بومی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: یکی از برنامه‌های بسیار ارزشمند مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت کشور نامگذاری سال‌ها است که سال جاری را به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده‌اند.

رضایی تاکید کرد: همان طور که در نامگذاری نوروزی از جانب مقام معظم رهبری اشاره به سرمایه ایرانی شده باید سعی کنیم تمام کالاها و اجناس که نمونه داخلی آن وجود دارد و جزیی از تولیدات داخلی است مورد استفاده قرار گیرد و به طور جد از استفاده کالا و نمونه وارداتی یا خارجی آن خودداری کنیم.

فرماندار چالوس گفت: توجه به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی سبب می‌شود هم کشور در امر تولید و فعالیت اقتصادی شکوفا شود و هم از سرمایه‌های ملی، توانمندی‌های مردم و دستگاه‌های اجرایی در افزایش بهره‌وری و به دنبال آن افزایش تولید ملی استفاده شود.

وی بیان داشت: ما باید تولید ملی را در کشور افزایش دهیم و با افزایش دادن آنها کیفیت را بالا ببریم، با حمایت از کار می‌توانیم در زمینه اشتغال که بیشترین دغدغه مسئولان است موجب تشویق سرمایه‌گذاری سرمایه‌‌داران داخلی شویم.

این مسئول متذکر شد: در شهرستان چالوس نیز باید برای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، شهرک صنعتی را برای اشتغالزایی و افزایش تولید ملی آماده کنیم و ضروری است برنامه‌ریزی اساسی در این صورت انجام گیرد.

رضایی در پایان اذعان داشت: خانواده‌ها باید در نظر داشته باشند که در خرید کالاهای خود دقت لازم را داشته و از تولیدات داخلی استفاده کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول