اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته در زمینه برگزاری تورهای صنعتی صورت گرفت

کسب مقام نخست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس

خبرگزاری فارس: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از کسب عنوان نخست این شرکت در برگزاری تورهای صنعتی ویژه صنعتگران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سال گذشته خبر داد.

کسب مقام نخست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی صداقت‌پور بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در سال گذشته 35 تور صنعتی توسط این شرکت برگزار شد اظهار داشت: بیش از یک‌هزار و 600 صنعتگر در این تورها شرکت کردند.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر اساس رسالت خود در راستای حمایت از فعالان بخش صنعت امسال نیز برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای برگزاری تورهای صنعتی انجام داده است.

این مسئول با بیان اینکه علاوه بر تورهای داخلی، در سال گذشته دو تور صنعتی نیز ویژه صنعتگران این استان در خارج از کشور برگزار شد اضافه کرد: تور گوانگجوی چین و تور بازدید از نمایشگاه بزرگ صنعت و معدن در امارات متحده عربی در سال گذشته با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری تورهای صنعتی با هدف آشنایی صنعتگران با توانمندی‌های تولید و صنعت سایر استان‌های کشور، تبادلات فنی و اقتصادی و تجاری و بازاریابی، فروش کالا، خدمات، خرید مواد اولیه و تجهیزات انجام می‌شود.

صداقت‌پور افزود: برگزاری تورهای صنعتی فرصتی مناسب را برای انعقاد قراردادهای تجاری و تبادلات تکنولوژیکی صنعتگران به وجود آورده است.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی استان فارس گفت: در سال گذشته صنعتگران استان‌های دیگر نیز در قالب تورهای صنعتی از شهرک‌های صنعتی این استان بازدید و با توانمندی‌های فارس آشنا شدند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اهمیت برگزاری تورهای صنعتی در سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای معرفی بهتر توانمندی‌های صنعت فارس از مهم‌ترین برنامه‌های امسال در این بخش را کیفی‌بخشی در برگزاری تورهای صنعتی اعلام و تصریح کرد: علاوه بر تورهای استانی، برگزاری تورهای بین‌المللی نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول