اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نگاه ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی

تور خبری سازمان صنعت و تجارت کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: این سازمان در راستای ترویج فرهنگ مصرف تولیدات داخل کشور سومین تور خبری خود را برگزار می‌کند.

تور خبری سازمان صنعت و تجارت کرمان برگزار می‌شود

عباس سعید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری دو تور خبری بازدید از واحدهای منتخب صنعتی و معدنی شهرستان‌های زرند و سیرجان در سال گذشته اظهار داشت: سومین تور خبری با نگاهی متفاوت و با توجه به نامگذاری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

مشاور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه رسانه‌ها به عنوان نماینده افکار عمومی در جامعه به خوبی می‌توانند در راستای تحقق اهداف نامگذاری سال فعالیت کنند، تصریح کرد: ارتباط بی‌واسطه اصحاب رسانه با واحدهای منتخب صنعتی و معدنی استان، آشنایی کامل با تولیدات واحدها و انعکاس آن در راستای ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی مهم‌ترین هدف برگزاری تورهای خبری در سال جاری است.

سعید افزود: با توجه به ظرفیت بالای واحدهای صنعتی و معدنی موجود در شهرستان کرمان و هماهنگی‌های انجام شده امکان برگزاری دو تا سه تور خبری بازدید از واحدهای منتخب در این شهرستان طی چند ماه آینده انجام می‌شود.

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: اصحاب رسانه در بازدید از واحدهای صنعتی و معدنی استان کرمان می‌توانند با ارائه تصویری واقعی از فضای موجود استان به مردم و مسئولان در راستای حل مشکلات و معضلات موجود تلاش کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول