اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اجرای طرح‏های گاز سمنان:

77 واحد صنعتی در سمنان گازدار شدند

خبرگزاری فارس: رئیس امور مهندسی و اجرای طرح‏های شرکت گاز استان سمنان اعلام کرد: در سال گذشته، 77 واحد صنعتی در سمنان گازدار شده‏اند.

77 واحد صنعتی در سمنان گازدار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، احمد غریب در مراسم تجلیل از ناظران برتر پروژه‏های گاز در شهرهای دامغان و گرمسار اظهار کرد: سال پرکاری را پشت سر گذاشتیم و بسیاری از همکاران تا آخرین روزهای اسفندماه گذشته برای پیشبرد پروژه‏ها به خصوص در مسکن مهر استان سمنان تلاش مضاعفی داشته‏اند.

وی ادامه داد: از کلیه ناظران می‏خواهیم تا اطلاعات خود را به ‏روز کنند، زیرا اطلاعات کافی از مشخصات فنی و شرایط پیمان و تسلط بر آنها در نظارت دقیق پروژه‏ها مؤثر است.

رئیس امور مهندسی و اجرای طرح‏های شرکت گاز استان سمنان افزود: سال گذشته، حدود 265 کیلومتر پروژه در سمنان انجام داده‏ایم که البته این میزان به جز کار انجام شده در صنایع است.

غریب بیان کرد: هم‌چنین بیش از 77 واحد صنعتی در سمنان گازدار شده‏اند و امیدواریم که در سال جدید نیز با توان مضاعف و تلاش بیشتر در اجرای صحیح پروژه‏ها موفق شویم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول