اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران خبر داد

3 شهر مازندران میزبان جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی

خبرگزاری فارس: سخنگوی دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران از برگزاری جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی در سه شهر مازندران خبر داد.

3 شهر مازندران میزبان جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی

عباس مهدوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تاکنون برگزاری جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران در شهرهای ساری، آمل و چالوس نهایی شد.

سخنگوی دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان فیلم‌های مستند صنعتی در استان مازندران دعوت کرد تا آثار خود را تا پنجم اردیبهشت به دبیرخانه جشنواره در مازندران ارسال کنند. 

مهدوی تصریح کرد: صنایع سبک و سنگین، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، انرژی‌های تجدیدپذیر (انرژی‌های نو) فناوری‌های نوین، طرح‌های عمرانی (صنایع راه‌سازی و حمل و نقل ریلی، ساختمان و سدسازی و...)، خدمات فنی و مهندسی، صنایع کشاورزی، خودروسازی، صنعت و محیط زیست، صنعت و فرهنگ، صنعت سینما، صنعت فرش، صنعت گردشگری و صنایع دستی، صنایع غذایی و لبنی، صنایع دریایی و صنایع هوایی می‌توانند فیلم‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

مهدوی اذعان داشت: سقف زمانی آثار باید تا 20 دقیقه باشد و در جغرافیای استان مازندران به تولید رسیده باشد.

سخنگوی دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: هیئت داوران متشکل از هنرمندان، صنعتگران و چهره‌های دانشگاهی از میان آثار رسیده، جوایزی را به سه فیلم برتر صنعتی اهدا می‌کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول