اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

شهرک صنعتی بناب توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب با اعلام آمادگی مسئولان این شهرستان برای حمایت جدی از تولیدکنندگان و صنعتگران برای عبور از مشکلات اقتصادی گفت: در همین راستا توسعه شهرک صنعتی بناب در اولویت برنامه‌های ما قــرار دارد.

شهرک صنعتی بناب توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب سعید برقی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد بناب از این مجتمع به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه صنعتی شهرستان نام برد و خاطرنشان کرد: بیشترین فرصت اشتغالزایی منطقه در این مجتمع وجود دارد.

وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شهرک صنعتی بناب افزود: این شهرک از نظر موقعیت جغرافیایی، دسترسی آسان به بازار مصرف، قرار گرفتن در مجاورت نیروگاه سهند بناب، قرار گرفتن در مسیر راه آهن و سایر زیرساخت‌های لازم در سطح استان کم نظیر بوده  و باعث جذب و رغبت صنعتگران و سرمایه‌گذاران بیشتری شده است.

برقی با اعلام آمادگی مسئولان این شهرستان برای حمایت جدی از تولیدکنندگان و صنعتگران برای عبور از مشکلات اقتصادی گفت: در همین راستا توسعه شهرک صنعتی بناب در اولویت برنامه‌های ما قــرار دارد.

فرماندار بناب همچنین تأکید کرد:‌ ما مسئولان وظیفه داریم که از صنعتگران حمایت کنیم و دستگاه‌های اجرایی و دولتی شهرستان آماده همکاری با مدیـران جدید این مجتمع هستند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول