اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه صنعتگران اصفهانی

مشکلات صنعتگران و تولید‌کنندگان استان اصفهان بررسی شد

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از تولید‌کنندگان و پیشکسوتان صنعت استان اصفهان در خانه صنعت، معدن و تجارت، چالش‌ها و مشکلات این قشر از جامعه مورد ارزیابی و بررسی کارشناسانه قرار گرفت.

مشکلات صنعتگران و تولید‌کنندگان استان اصفهان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با توجه به اینکه سال جاری از طرف رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده است، تمام بخش‌های صنعتی و تولیدی استان اصفهان از این نام‌گذاری مدبرانه استقبال کرده و جلساتی را در این زمینه برای رسیدن به اقتصادی پویا و رفع مشکلات بخش تولید و صنعت برگزار کرده‌اند.

در همین راستا صبح امروز، جلسه‌ای در خانه صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان با حضور تقریبی 70 صنعتگر اصفهانی برگزار شد.

*وابستگی به طلای سیاه باید برطرف شود

مدیرعامل شرکت تام‌کار از جمله صنعتگرانی بود که در این جلسه اختصاصی اشاره‌ای به مسئله نفت و وابستگی کامل کشور به این نعمت خدادادی کرد و گفت: نحوه سیاستگذاری‌های اقتصادی کشور نسبت به طلای سیاه سبب شده که عقل ایرانی تبلور پیدا نکند.

محمد‌رضا برکتین افزود: متناسب با افزایش میزان دلار، شاهد افزایش جریان عکس تولید در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه قدر نعمت‌های الهی را باید دانست، تأکید کرد: برای جلوگیری از آسیب‌های وارده به بخش صنعت و تولید کشور باید سیاستگذاری‌ها به سوی استفاده صحیح از منابع موجود کشور تمایل پیدا کند.

*راهکارها را جلوی پای تولید‌کنندگان بگذارید

از دیگر سخنانی که در گردهمایی تولیدکنندگان استان اصفهان در خانه صنعت، معدن و تجارت مطرح شد، لزوم حمایت بخش‌هایی مانند بیمه و اداره مالیات از تولید‌کنندگان بود.

برخی از صنعتگران اصفهانی بر این عقیده اصرار داشتند که وضع قوانین بیمه و اداره مالیات برای حمایت از بخش تولید فعلی کشور ناکارآمد است و لزوم تغییر چنین قوانینی برای افزایش راندمان تولید کشور به شدت احساس می‌شود.

به گزارش فارس در نشست صنعتگران استان اصفهان، حمیدرضا فولاد‌گر (نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی) نیز حضور داشت و بر لزوم حمایت از بخش تولید تأکید کرد.

نتیجه نشست تولید‌کنندگان و صنعتگران استان اصفهان در اختیار استاندار اصفهان قرار گرفته تا بهترین راهکارها برای دست‌یابی به شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی عملی شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول