اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

توسعه بخش صنعت اولویت دولت در سال جاری است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: دولت در سال‌جاری علاوه بر برنامه‌ریزی برای توسعه بخش کشاورزی، تقویت بخش صنعت را نیز به‌صورت جدی در دستور کار خود قرار دهد.

توسعه بخش صنعت اولویت دولت در سال جاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در دیدار با اعضای خانه صنعت و معدن استان در سنندج اظهار داشت: نامگذاری مدبرانه سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بعنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی زمینه موفقیت دولت در این بخش مهم را بیش از پیش مهیا می‌کند.

وی افزود: معظم‌له با درک شرایط جهانی و در راستای مقابله با فشارها و تحریم‌ کشورهای غربی امسال را به این نام مزین فرموده‌اند و بر همه ماست تا با تلاش و جدیت، موجبات تحقق کامل منویات رهبری عظیم‌الشان را فراهم کنیم.

شهبازی در ادامه با اشاره به اینکه مجموعه نظام و دولت آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه پیشامد احتمالی و ماجراجویی کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا و اسرائیل را دارد، تصریح کرد: در مقطع زمانی کنونی تقویت تولید داخلی که نیازمند مشارکت و تعامل بخش خصوصی، مردم و دولت است بهترین راهکار برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان است.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود عزم جدی دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام کشور و استان تا قبل از پایان دولت دهم را یادآور شد و گفت: امیدواریم امسال نتایج پیگیری‌ها و تلاش‌های مدیران استان در سال گذشته به ثمر نشسته و شاهد رضایت‌مندی بیشتر مردم از دولتمردان باشیم.

وی همچنین با اذعان به روند کاهشی صادرات استان در 6 ماهه اول سال 90 اظهار داشت: با همت و برنامه‌ریزی دقیق مجموعه مدیریتی استان در پایان سال شاهد افزایش صادرات استان نسبت به سال 89 بودیم که این مهم گویای تحقق شعار محوری ما می‌توانیم است.

شهبازی در این دیدار به مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان توصیه کرد: ضمن برگزاری جلسات مشورتی با اعضای خانه صنعت و معدن استان نسبت به تعیین قیمت جدید محصولات تولیدی صنعتی با در نظر گرفتن میزان سود معقول برای تولیدکنندگان و وارد آمدن کمترین فشار به مصرف کنندگان اقدام نمایند.

نماینده مقام معظم رهبری در منطقه کردستان نیز در سخنان کوتاهی گفت: انقلاب ایران با پیروزی خود مبانی فلسفی غرب و هیمنه پوشالی قدرت‌های استکباری را درهم شکسته است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب توانسته‌اند به انحصار غرب در حوزه‌های مختلف نظیر انرژی هسته‌ای، دارو و درمان، تولید جنگ افزار و غیره پایان دهند که قبول این مهم برای دشمنان بسیار سخت است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تحریم‌ها فرصتی است تا ایران اسلامی بتواند آنچه را ندارد تولید کند و به آنچه که تولید می‌کند کیفیت ببخشد، افزود: رسیدن به این درجه از توانایی نیازمند عزم و اراده دولتمردان، همت تولید کنندگان و همراهی و همدلی مردم است.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول