اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ساخت، تجهیز و بهره‌برداری

کشتارگاه صنعتی آمل به 8 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره تعاونی «نورعلی‌نور» شهرستان آمل گفت: کشتارگاه صنعتی آمل برای ساخت، تجهیز و بهره‌برداری به 7 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار نیازمند است.

کشتارگاه صنعتی آمل به 8 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید عباس بنی‌هاشمی صبح امروز در نشست رسیدگی به وضعیت کشتارگاه‌های این شهرستان بیان داشت: تعاونی نورعلی‌نور آمل دارای یک هزار و 100 سهم است که هم‌اکنون کار ساخت کشتارگاه صنعتی این شهرستان را برعهده دارد.

وی افزود: از سال 1384 برای دریافت پروانه این پروژه درخواست خود را به شهرداری ارسال کرده و کار ساخت سالن را از سال 1389 با کلنگ‌زنی توسط مدیران کل دامپزشکی و جهاد کشاورزی استان آغاز کردیم.

بنی‌هاشمی با اعلام اینکه هم‌اکنون سالن کشتارگاه صنعتی آمل آماده است، یادآور شد: برای صنعتی کردن آن 40 میلیارد ریال ماشین‌آلات نیاز است، زیرا این کشتارگاه به صورت تمام مکانیزه و صنعتی طراحی شده است.

عضو هیئت مدیره تعاونی نورعلی‌نور آمل در مورد مساحت این کشتارگاه بیان داشت: سالن این کشتارگاه که در روستای کم‌کلای آمل واقع شده به مساحت یک هزار و 100 مترمربع در نظر گرفته شده که دارای 300 متر بخش اداری است.

بنی‌هاشمی همچنین از کاشت یک هزار اصله نهال برای زیباسازی محوطه کشتارگاه صنعتی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای فضای این پروژه 700 میلیون ریال هزینه شده، تصریح کرد: کماکان به فعالیت خود برای تکمیل آن ادامه می‌دهیم و همچنین برای درآمدزایی بیشتر پروانه تبدیل ضایعات و صنایع کوچک تبدیلی و تکمیلی را اخذ کردیم.

عضو هیئت مدیره تعاونی نورعلی‌نور آمل در پایان اذعان داشت: برای ادامه کار و تسریع در روند پیشرفت به حمایت مسئولان امر نیازمندیم.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول