اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

استان مرکزی رتبه سوم سرمایه‌گذاری صنعتی را از آن خود کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: بر اساس برآوردهای وزارت متبوع، جایگاه استان از نظر سرمایه‌گذاری صنعتی با یک پله صعود به رتبه سوم کشور ارتقا یافت.

استان مرکزی رتبه سوم سرمایه‌گذاری صنعتی را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی علیرضا زاوشی افزود: مجموع سرمایه‌گذاری صنعتی این استان تا پایان سال گذشته، 101 هزار و 817 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی گفت: استان مرکزی تا ابتدای امسال با صدور 2 هزار و 715 فقره پروانه بهره‌برداری جایگاه یازدهم را از این نظر در کشور به خود اختصاص داده است.

به گفته وی میزان اشتغالزایی مراکز صنعتی فعال استان مرکزی دارای پروانه بهره‌برداری، 104 هزار و 881 نفر به ثبت رسیده که از این نظر استان رتبه ششم کشوری را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی خاطر نشان کرد: 227 فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری 8 هزار و 728 میلیارد ریال و اشتغالزایی 6 هزار و 212 نفر در سال گذشته در استان صادر شده است.

زاوشی اظهار کرد: 227 فقره جواز تاسیس با سرمایه‌گذاری 34 هزار و 449 میلیارد ریال و اشتغالزایی 27 هزار و 325 نفر در سال 90 صادر شده است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول