اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد ریال در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در سال گذشته سرمایه‌گذاری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال توسط واحدهای صنعتی در استان زنجان صورت پذیرفته است.

سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد ریال در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، حمید صدری اظهار داشت: در سال گذشته برای 124 واحد صنعتی پروانه بهره‌برداری صادر شد که زمینه اشتغالزایی هزار و 426 نفر را در استان فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه 56 درصد پروانه‌های صادره در شهرستان زنجان بوده است، تصریح کرد: 70 پروانه بهره‌برداری در زنجان با سرمایه گذاری بالغ بر 800 میلیون ریال صادر شده و همچنین 34 واحد صنعتی در شهرستان ابهر موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیشترین پروانه بهره‌برداری صادره را متعلق به محصولات کانی غیر فلزی دانست و اظهار داشت: واحدهای تولید محصولات غذایی و آشامیدنی، ساخت فلزات اساسی و محصولات لاستیکی و پلاستیکی به ترتیب بیشترین پروانه‌های بهره‌برداری را اخذ کرده‌اند. وی تعداد جواز تاسیس صادره در سال 90 را 553 فقره عنوان کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذاری پیش بینی شده برای این تعداد واحد صنعتی بالغ بر 45 هزار میلیارد ریال است که برای 18 هزار و 105 نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

وی همچنین از صدور جواز تاسیس برای 12 واحد فنی مهندسی خبر داد.

صدری در مورد طرح‌های توسعه سال گذشته خاطر نشان ساخت: 41 فقره درخواست طرح توسعه به سازمان ارائه شده که اشتغالزایی برای 2 هزار نفر را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/خ۳۰/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول