اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد:

زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در یزد فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در بخش‌های مختلف اقتصادی با برگزاری نخستین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در یزد فراهم می‌شود.

زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در یزد فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصاد و دارایی استان یزد، مرادعلی میر اظهار داشت: در این راستا تاکنون بیش از 200 پروژه سرمایه‌گذاری شامل طرح‌های ایجادی با مطالعات امکان‌سنجی و پروژه‌های نیمه‌تمام استان برای ارائه به سرمایه‌گذاران شرکت‌کننده در همایش، شناسایی و آماده شده است.

دبیر ستاد و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان یزد، هدف از شناسایی این پروژه‌ها را جذب سرمایه‌های خارجی و ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری در بخش تولید و صنعت، معدن، انرژی، کشاورزی، صنایع تبدیلی، عمران، توسعه شهری، امور زیربنایی، میراث فرهنگی و گردشگری و خدمات بیان کرد.

وی با بیان اینکه نمایندگان شرکت‌ها و مؤسسات داخلی و خارجی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری، دست‌اندرکاران و سیاست‌گذاران داخلی بخش‌های اقتصادی و مؤسسات مشاور بازاریابی، یزدی‌های مقیم خارج از کشور و سایر فعالان اقتصادی برای شرکت در این همایش دعوت خواهند شد، گفت: پروژه‌های یاد شده در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری معرفی می‌شود.

میر خاطرنشان کرد: نخستین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری نیمه دوم سال جاری در یزد برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: معرفی استان و توانمندی‌های اقتصادی آن، شناسایی و بازاریابی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، افزایش سطح آگاهی فعالان اقتصادی، مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی با موضوع سرمایه‌گذاری و روش‌های تأمین مالی خارجی، عرضه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های متنوع سرمایه‌گذاری برای توسعه و پیشرفت اقتصادی و صنعتی، جلب مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای توسعه اقتصادی، تسریع در تکمیل و شروع پروژه‌ها و طرح‌های اقتصادی، صنعتی و خدماتی استان، از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

وی تأکید کرد: استان یزد از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوب اقتصادی، صنعتی و معدنی برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برخوردار است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول