اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد عنوان کرد

حمایت از سرمایه‌گذاری در محمودآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد گفت: با توجه به پیام نوروزی رهبری انقلاب مبنی بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سرمایه‌گذاران در محمودآباد حمایت می‌کنیم.

حمایت از سرمایه‌گذاری در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، صبح امروز نخستین جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد با حضور مدیران دستگاه‌های اداری و نهادهای شهرستان و معاونان بهره‌برداری آب منطقه‌ای، آبفای شهری و روستایی مازندران در فرمانداری برگزار شد.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اینکه در ابتدای سال قرار داریم و فصل شروع کشاورزی نیز است و همه ساله در این ایام مشکلات آب کشاورزی مطرح است خواستار حضور نمایندگان این سه اداره کل شدیم تا با برنامه‌ریزی مناسب در سال زراعی جدید مشکل آب کشاورزی نداشته باشند.

جواد واحدی نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری را همچون چراغ راه برای کارگزاران نظام دانست و افزود: امسال نیز از سوی معظم‌له به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و باید مسئولان این پیام را جدی بگیرند.

وی از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سال گذشته تقدیر کرد و ابراز داشت: برخی از مدیران اجرایی شهرستان بسیار ضعیف کار کردند.

فرماندار محمودآباد با تقدیر از معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران به دلیل نگاه دلسوزانه به این شهر خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در ابتدای سال به وقوع پیوست و اعتبارات خوبی جذب شد که مهم‌ترین آن جذب اعتبار 30 میلیارد ریالی برای کناره‌گذر شرقی بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با بیان اینکه جذب اعتبار سخت و نیازمند رایزنی‌های زیادی است، متذکر شد: باید رؤسای دستگاه‌ها پیگیر جذب اعتبارات باشند و از این رو امسال میزان حضور و چانه‌زنی‌های مدیران برای اخذ اعتبار در اداره کل معیار عملکرد آنها است و با مدیران کم‌کار برخورد می‌شود.

واحدی یادآور شد: تلاش دولت برای خدمتگزاری امسال نیز ادامه دارد و به‌زودی سفرهای استانی هیئت دولت و بر همین اساس سفرهای شهرستانی استاندار مازندران نیز به زودی آغاز می‌شود.

فرماندار محمودآباد ادامه داد: با توجه به فضای نامناسب دنیا درباره ایران و تشدید فشارها و تحریم‌ها باید تلاش کنیم تا از سرمایه‌گذاری داخلی که از تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب است حمایت ویژه‌ای داشته باشیم.

واحدی ابراز داشت: امسال رویکرد ما کمک به صنعت است و اعتبارات ما بیشتر به سمت صنعت و گردشگری سوق داده می‌شود و با توجه به اعتبارات خوبی که سال گذشته به شهرک صنعتی اختصاص یافته امیدواریم امسال شاهد تولیدات بیشتری در شهرک صنعتی باشیم.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان محمودآباد با انتقاد از عدم حمایت از سرمایه‌گذاران در این شهر اضافه کرد: در گذشته نه تنها از سرمایه‌گذاران در محمودآباد حمایت نمی‌شد بلکه موانع زیادی نیز بر سر راه آنها قرار می‌دادیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز که مقام معظم رهبری نیز در پیام نوروزی و در فرمایشات خود در حرم رضوی بر حمایت از سرمایه و سرمایه‌گذار ایرانی تاکید داشته ما نیز در راه عمل به منویات معظم‌له از هر کسی که نیت سرمایه‌گذاری در این شهر را دارد حمایت همه‌جانبه می‌کنیم.

فرماندار محمودآباد در پایان با بیان اینکه باید فضای همدلی، همگرایی و هم‌افزایی را تقویت کنیم، اذعان داشت: موانع در سطح شهرستان برداشته شد و این بار نوبت مدیران است که تلاش کنند تا خدمات بیشتری به مردم ارائه کنند چرا که معتقدیم ما مدیران شأنی بالاتر از خدمت به مردم نداریم.

انتهای پیام/ن10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول