اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کشتی آذربایجان‌شرقی خبر داد

آغاز سرمایه‌گذاری روی مقاطع سنی پایه کشتی

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کشتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه یک شبه نمی‌توان به دوران طلایی کشتی آذربایجان بازگشت، از آغاز سرمایه‌گذاری روی مقاطع سنی پایه کشتی این استان خبر داد.

آغاز سرمایه‌گذاری روی مقاطع سنی پایه کشتی

علی‌اکبر وظیفه‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: برای دستیابی به جایگاه واقعی کشتی در این خطه، سرمایه‌گذاری روی مقاطع سنی پایه با قدرت آغاز شده و تمرکزمان بیشتر روی رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان است.

وی افزود: هم‌اکنون کشتی‌گیران تمام رده‌های سنی در اردوی شبانه‌روزی به سر می‌برند و در دو شهر تبریز و ملکان به صورت منطقه‌ای و زیر نظر دو مربی سرشناس کشور به تمرین می‌پردازند تا الفبای اولیه کشتی را زیر نظر ایشان یاد بگیرند.

وظیفه‌خواه اظهار داشت: حسین ملاقاسمی قهرمان جهان و مربی کار کشته‌ای است که به همراه اسماعیل پلویی مدرس انستیتو کشتی آمده‌اند تا تجربیات ارزشمند خود را در اختیار جوانان آذربایجان قرار دهند تا یک بار دیگر شاهد قدرت نمایی کشتی‌گیران استان در میادین کشوری و بین‌المللی باشیم.

وی با اظهار امیدواری به پیشرفت کشتی استان ادامه داد: به میزان سه برابر ظرفیت از سراسر استان در این اردوها کشتی‌گیر پذیرش شده تا نهایت استفاده و بهره‌برداری را از این اردو داشته باشیم.

سرپرست هیئت کشتی استان تاکید کرد: البته مشخص است که تامین هزینه‌های اردوهای شبانه‌روزی آن هم به مدت چند ماه از عهده هیئت‌های ورزش خارج است و اگر نبود علاقه‌مندی و مساعدت آقایان دبیری و برزگر، اعضای هیئت رئیسه هیئت کشتی استان و همین طور مسئولان ارشد ورزش استان نمی‌توانستیم این مهم را انجام دهیم.

وی گفت: از رسانه‌های جمعی و به خصوص رسانه ملی نیز انتظار داریم با پوشش دادن به این ورزش ملی علاقه‌مندی را در بین جوانان و آحاد مختلف جامعه به این رشته پهلوانی بیافزایند.

وظیفه‌خواه با ابراز خرسندی از حضور یک نماینده از استان در رده سنگین وزن کشور اذعان داشت: با توجه به صحبت‌هایی که با رسول خادم داشته‌ام می‌دانم شانس اول دو بنده تیم ملی ایران پرویز هادی کشتی‌گیر شایسته باسمنجی استانمان است و مطمئن باشید وی نماینده‌ای شایسته از آذربایجان در المپیک خواهد بود. 

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول