اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر خبر داد

سرمایه‌گذاری 3 هزار میلیارد ریالی در بخش کشاورزی مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از سرمایه‌گذاری 3 هزار و 250 میلیارد ریالی دولت در بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

سرمایه‌گذاری 3 هزار میلیارد ریالی در بخش کشاورزی مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمداوغلی پیش از ظهر امروز در  کار گروه کشاورزی مشگین‌شهر اظهار داشت: شهرستان مشگین‌شهر جزو شهرستان‌های کشاورزی در منطقه محسوب می‌شود که به همین لحاظ به این شهرستان توجه جدی شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز یک‌میلیارد تومان برای احداث دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر اختصاص یافت، افزود: این اعتبارات در راستای تداوم‌بخشی به تولیدات کشاورزی و ابقای خودکفایی در این بخش در شهرستان مشگین‌شهر است.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه پارک علم و فناوری و مراکز تحقیقاتی کشاورزی نیز نیازمند این شهرستان است، خاطرنشان کرد: اعتبارات مناسبی که به بخش کشاورزی مشگین‌شهر داده می‌شود همچون خونی در رگ‌های کشاورزی این شهرستان است که می‌تواند حیاتی سرشار از نشاط را به این شهرستان ببخشد.

محمد‌اوغلی در ادامه ابراز داشت: انتخاب این شهرستان به عنوان پایلوت کشاورزی در کشور موجب تحول اساسی بخش کشاورزی منطقه می‌شود.

این مسئول یادآور شد: در قالب این طرح طی پنج سال 3 هزار و 250 میلیارد ریال در بخش کشاورزی مشگین‌شهر سرمایه‌گذاری می‌شود.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر بیان داشت: هم اکنون 16 سد معیشتی و 60 کانال کشاورزی به طور همزمان در مناطق مختلف این شهرستان احداث می‌شود.

محمد‌اوغلی از واگذاری زمین و تسهیلات بانکی به فارغ التحصیلان بخش کشاورزی خبر داد و گفت: در قالب این طرح یک‌هزار و 850 میلیارد ریال اعتبار به صورت شناور به استان اردبیل اختصاص یافته و جوانان جویای کار باید از این فرصت‌ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: روستاییان کم زمین و فاقد زمین نیز می‌توانند در این طرح‌ها ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار مشگین شهر در پایان سخنان خود اظهار داشت: با توجه به این که بیشترین اراضی ملی شده استان اردبیل به میزان 250 هزار هکتار در شهرستان مشگین‌شهر واقع شده می‌توان از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول